2005-10-06, 00:12
Medlem
Hej!

vilket ämne är bäst att blanda ut amfetaminet med har hört så många olika sätt.
Citera
2005-10-06, 00:26
Medlem
_virus_s avatar
Inget alls!! Perkele - tjack liksom andra droger vill man ha så outspädda som möjligt!
Citera
2005-10-06, 01:04
Medlem
speedracers avatar
som säljare så tjänar han mer på att spä ut det.
Citera
2005-10-06, 01:06
Medlem
Peta_Es avatar
Om man absolut måste blanda ut det (?) skulle jag gå på druvsocker generellt.
Citera
2005-10-06, 01:07
Medlem
_virus_s avatar
Såklart han gör, men som köpare anser jag att det är en styggelse med bankade varor och vill inte att det ska förekomma över huvud taget
Citera
2005-10-06, 11:39
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Skulle väl vara dextrosol då.. Blandade vi ut vårat med i helgen iaf, o det funkade bra..
Citera
2005-10-06, 12:15
Bannlyst
klart han kan slå ut det! är det tjack som är typ 70-80% bör han slå det till i alla fall 40%. även starkt dundertjack brukar ligga på den nivån.

tjack som redan är slaget till den nivån bör man inte slå mer om man inte tänker blåsa nån

dextropur, kan han blanda med. inget annat. inte koffazon eller andra psykoaktiva ämnen typ efedrin och sån skit.
Citera
2005-10-06, 12:17
Medlem
flowss avatar
Som de övriga nämnt; druvsocker vilket är lika med dextrosol och dextropur. Finns i närmaste dagligvaruhandel.
Citera
2005-10-06, 12:20
Medlem
RGH813s avatar
vetja

banka skiten med ett annat tjack... om det är till dig själv kan du iofs fantisera ihop vilken röra som hellst tex druvsocker,karamellfärg,koffein,heroin,mdma
Citera
2005-10-06, 12:44
Medlem
curdmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RGH813
banka skiten med ett annat tjack... om det är till dig själv kan du iofs fantisera ihop vilken röra som hellst tex druvsocker,karamellfärg,koffein,heroin,mdma

Karamellförg skulle faktiskt vara rätt kul.
Tänk om alla på stan började prata om det där blå supertjacket.
Trist om polisen spårar det tillbaks till en själv bara.
Citera
2005-10-06, 14:56
Medlem
_virus_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
klart han kan slå ut det! är det tjack som är typ 70-80% bör han slå det till i alla fall 40%. även starkt dundertjack brukar ligga på den nivån.

tjack som redan är slaget till den nivån bör man inte slå mer om man inte tänker blåsa nån

dextropur, kan han blanda med. inget annat. inte koffazon eller andra psykoaktiva ämnen typ efedrin och sån skit.

Känns lite som att de personer som får tag på 70-80% renhet är folk som redan vet mycket väl hur man spär ut grejerna. Finns väl givetvis undantag också, men det kanske är jag som är cynisk när jag säger att jag hittills aldrig stött på nån som spätt ut grejerna av nån annan anledning än att tjäna mer pengar - oavsett vilken styrka det ligger på...
Att spä ut med koffazon tycker jag för övrigt kan ge rätt sjysst effekt också så länge det bara är i små mängder. Men det är ju alltid svårt att veta vad tidigare händer har använt för att blanda med.
Citera
2005-10-07, 05:40
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _virus_
Att spä ut med koffazon tycker jag för övrigt kan ge rätt sjysst effekt också så länge det bara är i små mängder. Men det är ju alltid svårt att veta vad tidigare händer har använt för att blanda med.

Förra veckan fick jag hem koffazonutblandat tjack...jag o tösen delade på 1 g o körde i oss varsin panna o blev sjuka, fick en helvetiskt besk smak i munnen o mådde inte bra alls, ledvärk, feber o sån skit...aldrig varit med om koffazonslaget pulver o när jag väl testade det så gick det åt helvete...tjack ska spädas med dextrosol om det nu ska spädas, det ger en skön kick när man IV:ar det...

Faan för koffazon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in