• 1
  • 2
2005-10-03, 10:55
Medlem
Vad hände med Josef Ryan, Tyrone Alfredsson, Niklas "saken" Höst, Danne,
Ulf "Ufo", Pascal, Mats Lindell, Reine"Braine", Reine Magnusson, Schneider,
Neime, Muhammed (från Östersund) Cristian Lind (från Kungälv), Peter Johansson med bröder från Halmstad, Zoran Stanoslavich (sthlm), Pablo (Sthlm), Linda från Varberg, du som nästan dödsmisshandlade den där tjejen.
Du sönderkrossade hennes ansikte med sparkar och slag, tillhyggen mm
Tisa från Rosengård..., minns du mig? posten i Santa Monica.

Jag vill inte hänga ut några namn, därför går jag inte in på händelser osv.
Bortsett från Linda som iaf blev rikskänd. Men alla dessa är kompisar från förr, som jag inte träffat eller hört av på länge. Ni har information, här eller via pm. Allra bäst är det om ni känner igen er, eller mig.

Kanske ni också har kompisar från förr, eller kan berätta om kändisar (typ
S vartenbrandt ) som ni raidat ihop med.
2005-10-03, 12:11
Medlem
Säkre Sammys avatar
Posta i Psykologi & psykiatri så kanske du kan få hjälp med dina problem!
2005-10-05, 10:28
Medlem
...

Övernormale Sammy...

Du skall inte vara så otrevlig. Du verkar ha bestämda uppfattningar om allting och dra hejdlöst förhastade slutsatser!! Det är sådana som du (verkar vara)
som trimmar upp ännu mer kriminalitet och våld. Kanske har du blivit drabbad själv Förhoppningsvis kan ett gäng tonåringar sparka in lite vett i skallen på dig Men det ger nog motsatt effekt... Du ingår väl i balansen.

Daniel "Danne" Sundström. Alla Gräskärrsvärstingar, inklusive Dan Korn, Jonas
och Helmer från Borås, Jonas som knivhögg en snubbe en massa gånger i ansiktet. När sedan åklagaren förkunnade, - vi kommer att yrka höga skadestånd, replikerade Jonas, - det är han som skall betala skadestånd till mig. Åklagaren höjde bistert på ögonbrynen och frågade,- varför det?
Jonas svarade likgiltigt, - för att han är så ful...

Klart man undrar om de lever eller sitter,somliga har åkt till Thailand vet jag,
men ge oss lite info.
2005-10-05, 10:32
Bannlyst
Första gången jag håller med Säkre Sammy tror jag. Vad fan vill du Jin-Oh?
Du verkar helt störd, knarkad eller båda.
2005-10-05, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskorm
Första gången jag håller med Säkre Sammy tror jag. Vad fan vill du Jin-Oh?
Du verkar helt störd, knarkad eller båda.
var inte så stygg med den stackars lilla gossen, han vill ju bara vara häftig genom att visa hur "dödsfarlig" imaginär vänskapskrets han har.
2005-10-05, 12:21
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jin-Oh
Du skall inte vara så otrevlig. Du verkar ha bestämda uppfattningar om allting och dra hejdlöst förhastade slutsatser!! Det är sådana som du (verkar vara) som trimmar upp ännu mer kriminalitet och våld. Kanske har du blivit drabbad själv Förhoppningsvis kan ett gäng tonåringar sparka in lite vett i skallen på dig Men det ger nog motsatt effekt... Du ingår väl i balansen.
Jag bvetvivlar starkt att något ungdomsgäng skulle ge sig på mig av den enkla anledningen att de inte gör det när jag går förbi dem på stan. De är fega parasiter som väljer sina offer efter minsta motståndets lag.

Jag har vidare inte hittat några postningar i Psykologi & psykiatri från dig ännu, det finns hjälp att få!
2005-10-05, 12:24
Medlem
occasuss avatar
Varför vill du träffa en kille som knivhuggit nån i ansiktet?
2005-10-05, 12:26
Medlem
Skandhas avatar
Det här inlägget tillägnar jag alla som det gått snett för. Ni vet vilka ni är. Jag glömmer inte.
2005-10-05, 12:54
Bannlyst
Mystiken tätnar
2005-10-05, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jin-Oh
Daniel "Danne" Sundström. Alla Gräskärrsvärstingar, inklusive Dan Korn, Jonas
och Helmer från Borås, Jonas som knivhögg en snubbe en massa gånger i ansiktet. När sedan åklagaren förkunnade, - vi kommer att yrka höga skadestånd, replikerade Jonas, - det är han som skall betala skadestånd till mig. Åklagaren höjde bistert på ögonbrynen och frågade,- varför det?
Jonas svarade likgiltigt, - för att han är så ful...

Klart man undrar om de lever eller sitter,somliga har åkt till Thailand vet jag,
men ge oss lite info.

Fucked For Life?
2005-10-05, 13:12
Bannlyst
"Jag vill inte hänga ut några namn..." säger han strax efter att han rabblat upp:

"Josef Ryan, Tyrone Alfredsson, Niklas "saken" Höst, Danne,
Neime, Muhammed (från Östersund) Cristian Lind (från Kungälv), Peter Johansson med bröder från Halmstad, Zoran Stanoslavich (sthlm), Pablo (Sthlm), Linda från Varberg....

Humor...

Inte svårt att räkna ut att dessa trevliga gossar knappast sysslar med frimärkssamlingar...
2005-10-05, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cruelstein
"Jag vill inte hänga ut några namn..." säger han strax efter att han rabblat upp:

"Josef Ryan, Tyrone Alfredsson, Niklas "saken" Höst, Danne,
Neime, Muhammed (från Östersund) Cristian Lind (från Kungälv), Peter Johansson med bröder från Halmstad, Zoran Stanoslavich (sthlm), Pablo (Sthlm), Linda från Varberg....

Humor...

Inte svårt att räkna ut att dessa trevliga gossar knappast sysslar med frimärkssamlingar...

• 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in