Har inte provat det, men har det pre-loadat på datorn. Jag har för mig att det blir upplåst vid runt 12-tiden på tisdag (3am på USAs västkust)... men det kan jag mkt väl ha fått om bakfoten. Ser fram mot det iaf!
ifall man kör crack måste man ju laddahem ny crack patch helatiden det kommer en ny update. så laddahem är ju typ test för att se ifall man gillar spelet.
ifall man kör crack måste man ju laddahem ny crack patch helatiden det kommer en ny update. så laddahem är ju typ test för att se ifall man gillar spelet.
Hmm... men ändå, det låter väldigt otroligt att det ska gå att köra crakat DOD:S. Varför gör man inte det med CS:S då? Nä... jag vägrar tro på att det funkar!
Hmm... men ändå, det låter väldigt otroligt att det ska gå att köra crakat DOD:S. Varför gör man inte det med CS:S då? Nä... jag vägrar tro på att det funkar!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!