Hej jag tycker att det är dags att öpnna en tråd för alla som spelar WoW.Här ska ni diskutera spelet och vara snälla och hjälpa varandra, skriv gärna upp eran info om gubben vilken sever ni spelar på och osv.
Clavven - horde
Undead rogue
lvl 45
Questar för tillfället i Feralas och ska snart till tanaris. Spelar även uldaman och ZF.
Någon som kan ge tips på hur och vart jag ska expa?
har en lvl 60 nightelf druid på bloodscalp.
spelar dock inte inte så mycket längre eftersom jag har gjort nästan allt som går i spelet, och för att jag har tröttnat helt enkelt =p
som lvl 45 kan du köra tidiga tanaris, maraudon, zul'farrak tills du träffar 50, och då kan du börja i blasted lands/un'goro crater... kommer inte riktigt ihåg när du kan köra sunken temple, men det borde vara runt 50 det med! =)
Clavven - horde
Undead rogue
lvl 45
Questar för tillfället i Feralas och ska snart till tanaris. Spelar även uldaman och ZF.
Någon som kan ge tips på hur och vart jag ska expa?
lirar på runetotem kör normal mode.
har en lvl 30 hunter /horde/tauren
heter whipslash och lirar varje dag typ.
har en pet björn som heter gruffy
han e så kramgo.men bjud på kött å bröd så blir han lycklig
Förresten, ska re-rolla en Alliance mage, ngn som har ngt förslag på en bra server. Krav = inte en massa tjafs på okända språk i general samt ngtsånär jämn fördelning mellan alliance o horde.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!