Rekommenderas bäst när ni är utomlands, till exempel Finland. Var där ipå semester, och blev sugen på att försöka fixa Stilnoct. Eftersom det sägs vara ganska enkelt och fixa läkemedel i Finland. Men det beror såklart på vilka städer eller byor! Åkte iallafall till en ganska liten by, och gick rakt till reception och sa att jag måste akut träffa en läkare eller syster. Fick träffa en syster, babblade om mina sömnproblem, och så jag ljög friskt att jag hade fått olika sömntabletter från en läkare i Sverige. Och att de flesta funkade inte på mig, och tyckte att Stilnoct var den som passa mig bäst.. Och att min semester skulle vara helt förstört om jag kan inte få sömn på nätter. Hon bara liksom kollade lite igenom Zolpidems (Stilnoct) biverkningar, sedan skrev ut ett recept 20 stycken Zolpidem 10 mg
Jag sparar självklart receptet, sedan träffade en läkare här på Sverige. Då jag visade helt enkelt receptet som bevis, och så han skriver nu alltid ut Stilnoct till mig
Det är alltså bara ett tips till er som kanske ska utomlands. Kan också säga att min farsa som är psykiskt sjuk fick med sig massiv Xanor till Finland. Men han "behövde" mer, och fixade yttligare 50 stycken Xanor genom telefonen

Men kanske så enkelt är det inte..
Får beklaga lite för mina slarviga stavningar, är inte nykter dock.