• 1
  • 2
2005-07-24, 14:06
Medlem
Är det fler än jag här som har en tendens att alltid göra bort sej totalt på stilnoct? Varenda gång dom senaste gångerna har jag ringt runt till olika kompisar och snackat massa bissara grejer som jag inte ens har kommit ihåg.
Imorse vaknade jag med mobilen bredvid mej och handsfreen i örat så jag kollade genast upp vem jag hade ringt och hade tydligen ringt mitt ex och frågat om jag fick komma hem till en tjej kompis till henne som hon var hos.
I fortsättningen ska jag ta det och lägga mej direkt jag blir trött istället så jag slipper göra bort mej.
Citera
2005-07-24, 14:19
Medlem
Nemesis1s avatar
Bullen svarar: Nej, det är helt normalt att göra bort sig till Stilnoct och ringa runt till en massa folk, du är inte alls på något sätt konstig... Du behöver inte låta bli att ta Stilnoct men vänta tills det känns rätt!
Citera
2005-07-24, 16:20
Medlem
Ska man ta Stilnoct ska man borsta tänderna,ta av sig,lägga sig i sängen,släcka lampan och blunda.

Då somnar man efter tio minuter.
Tar man den när man sitter o kollar på teve blir man fan inte trött.MAN BLIR CP!
Citera
2005-07-24, 20:56
Medlem
Det mest idiotiska som jag har gjort på stilnoct var en kväll då jag hade
käkat 8 stycken och sedan mitt i natten kört med mc till en dygnet runt
öppen mack för att handla cigg.
Kommer ihåg lite flashbacks på hur nära jag var att krocka med en
parkerad bil när jag skulle svänga in på en gata i relativt hög hastighet!
Citera
2005-07-24, 21:03
Medlem
fyfan,det måste vara det mest idiotiska man kan göra.
Citera
2005-07-25, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeopleShit
Ska man ta Stilnoct ska man borsta tänderna,ta av sig,lägga sig i sängen,släcka lampan och blunda.

Då somnar man efter tio minuter.
Tar man den när man sitter o kollar på teve blir man fan inte trött.MAN BLIR CP!

Hehe, inte alla gånger. Kanske tror du att du har somnat för att du lagt dig i sängen och låst dörren och gömt nyckeln. Så går du ner i köket dagen därpå för att göra frukost. I kylskåpet ligger en skål blodiga saxar och i vardagsrummet hänger en eu-moped i fläkten.
Citera
2005-07-26, 02:53
Medlem
Lukesters avatar
Haha! Det enda jag gjort på Stilnoct är bort mig. Ringt runt, snackat märkliga och sjuka saker, sett ormar kräla runt på golvet o s v, sen inte kommit ihåg ett smack förrän man pratat med vederbörande dagen efter... Man sover dock skapligt på dem, minns att jag fick ett mycket mer aktivt drömliv när jag tog dem.
Citera
2005-07-26, 10:06
Medlem
auto100560s avatar
Dagen efter vet man aldrig vem man mördat
Citera
2005-07-26, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pister
Hehe, inte alla gånger. Kanske tror du att du har somnat för att du lagt dig i sängen och låst dörren och gömt nyckeln. Så går du ner i köket dagen därpå för att göra frukost. I kylskåpet ligger en skål blodiga saxar och i vardagsrummet hänger en eu-moped i fläkten.

Haha okej okej,vissa gånger.
JNär jag tog det för att sova brukade jag ta det efter 3 vakna dygn.Så då sooov jag.
Men en gång kvicknade jag till o satt o stirra mig själv i spegeln,en cigg i handen o 15-20 fimpade cigg i handfatet.
DEN DU!
Citera
2005-07-26, 20:11
Medlem
Derisions avatar
Uppenbarligen så har det hänt att jag tyckt att det visst är en bra idé rengöra badrumsspegeln med mjölk, och sådana saker, men jag har inte direkt gjort bort mig.
Det har väl hänt att jag tagit några, och sedan vaknat upp på en plats i lägenheten där jag inte alls brukar sova på, utan att minnas något från det att jag tog dem. Jag är glad att jag inte har pengar på min telefon så ofta, men tyvärr så finns det ju MSN, och där har jag ofta vaknat upp till underliga svar som blinkar. Så jag går iallafall och lägger mig i sängen nästan direkt efter att jag tagit dem. Om jag gått och lagt mig stannar jag oftast där, även om jag inte somnar på dem så ofta.
Det är en alltför läskig känsla, att vakna upp sådär och ligga och fundera på vad man egentligen gjort. Visserligen så händer det väl oftast när jag kombinerat dem med alkohol, men ändå.
Citera
2005-07-26, 21:00
Medlem
Gyldenes avatar
Stilnoct, är det nån sorts fludder? Sömntabletter?
Hur bör man ta det? Vad gör det med en förutom att man blir lite phreaked out?

Låter ju faktiskt lite lustigt, de bästa historierna bygger ofta på när man gjort bort sig, inte minst på knark och sprit.
Citera
2005-07-26, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gyldene
Stilnoct, är det nån sorts fludder? Sömntabletter?
Hur bör man ta det? Vad gör det med en förutom att man blir lite phreaked out?

Låter ju faktiskt lite lustigt, de bästa historierna bygger ofta på när man gjort bort sig, inte minst på knark och sprit.

Potent insomningstablett. Behövs inte ens sprit för att det ska kicka igång. Man blir helt bisarr i tanken, och kan hitta på precis på vad som helst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in