• 1
  • 2
2005-07-19, 13:42
Administrator
admins avatar
Jag har nu startat ett subforum till Flashback som heter "Feedback" där ni kan kritisera beslut, ifall ni anser en varning tilldelats på felaktiga grunder.
Läs dock min regeltext INNAN ni postar.
All kritik kommer att besvaras av mig personligen.
Moderatorer är förbjudna att uttala sig i det forumet.
Forumet är öppet på test, och funkar det så får det vara kvar. Annars stänger vi ned det.

Lycka till!

admin
Citera
2005-07-19, 13:48
Medlem
Bishops Armss avatar
Det låter mycket vettigt i mina öron!
Citera
2005-07-19, 13:50
Medlem
Detta har jag väntat på, tycker att det har förekommit en hel del märkliga varningar. Bra funktion!
Citera
2005-07-19, 13:52
Medlem
felangurs avatar
Mycket bra med ett sånt här försök tycker jag.

Citat:
Ursprungligen postat av admin
All kritik kommer att besvaras av mig personligen.
Moderatorer är förbjudna att uttala sig i det forumet.

I och med detta tror jag att mycket av den pajkastning som var föritiden kommer att undvikas, och när det bara är du som svarar kommer det nog bli mer givande diskutioner.

Så mycket bra initativ!

ps. admin läser du dina pm ? ds.
Citera
2005-07-19, 14:15
Medlem
Samhains avatar
Ett alldeles strålande initiativ
Citera
2005-07-19, 14:16
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Ett bra initiativ och bevis för att du lyssnar.

Lite tråkigt att du, i reglerna, skriver att detta kommer att ta tid i anspråk från forumutvecklingen. Lite som att du skjuter över ansvaret på användarna för att forumet inte kommer att utvecklas så snabbt p.g.a. Feedback-forumet. Du vet vid det här laget mycket väl att det finns andra faktorer som stjäl oerhört mycket av din forumutvecklingstid.

Varför inte ha inställningen att Feedback-forumet kommer att ge användarna en chans att uttrycka sitt ogillande inför fattade beslut och att det är positivt?

Är det tillåtet att diskutera tvivelaktiga tillsägelser där?
Citera
2005-07-19, 14:28
Medlem
Instämmer i hyllningskören!
http://surl.se/nzd
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
Är det tillåtet att diskutera tvivelaktiga tillsägelser där?
Är det tillåtet att diskutera tveksamma trådlåsningar (eller är det fortfarande pm som gäller)
Citera
2005-07-19, 14:36
Bannlyst
Suveränt!
Citera
2005-07-19, 15:16
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
Lite tråkigt att du, i reglerna, skriver att detta kommer att ta tid i anspråk från forumutvecklingen.

Fast det gör det ju.
Jag försöker hitta olika väger för att skapa ett så bra forum som möjligt. Men kommer jag tvingas tillbringa 1-2 timmar i den avdelningen varje kväll, så är det ju givetvis så att det är tid som jag annars hade kunnat lägga på något annat. Förstår du min poäng.
Jag försöker inte hota någon. Tvärtom! Jag vill bara att vi håller en hög nivå, och inte tar upp min tid med onödigheter. Just nu tänker jag fortsätta genomföra en hel del beslut som både du och många andra här kommer att uppskatta. Ge mig två veckor, och gör sedan en analys och fråga dig ifall jag tagit intryck av den tråd jag tidigare skapade (om klyftan mellan användare och moderatorer).

admin
Citera
2005-07-19, 16:12
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Fast det gör det ju.
Jag försöker hitta olika väger för att skapa ett så bra forum som möjligt. Men kommer jag tvingas tillbringa 1-2 timmar i den avdelningen varje kväll, så är det ju givetvis så att det är tid som jag annars hade kunnat lägga på något annat. Förstår du min poäng.
Absolut! Jag tror iofs inte att det kommer att vara så mycket förutom då det är otydligheter. De vanligaste varningar och bannlysningar rör köp/sälj och är klockrena.

Hur var det med tillsägelser, är det ok att diskutera såna?
Citat:
Jag försöker inte hota någon. Tvärtom! Jag vill bara att vi håller en hög nivå, och inte tar upp min tid med onödigheter. Just nu tänker jag fortsätta genomföra en hel del beslut som både du och många andra här kommer att uppskatta. Ge mig två veckor, och gör sedan en analys och fråga dig ifall jag tagit intryck av den tråd jag tidigare skapade (om klyftan mellan användare och moderatorer).

admin
Hota? Vem har sagt något om hot? Inte jag. Det jag sa var att jag inte tycker att det är särskilt sjysst att skjuta över ansvaret på användarna. Du vet nog vad som upptog din tid i går kväll.

Du har börjat bra. Fortsätt att överraska och förvåna mig.
Citera
2005-07-19, 16:20
insomnias avatar
Ser att gnällmaffians tjat fungerade. En helt onödig funktion enligt mig. Sånt kan tas över PM. Tycker att det gnälls tillräckligt mycket som det är nu.
Citera
2005-07-19, 16:33
Medlem
FetFulElaks avatar
Mycket hedervärt initiativ.. Ta inte på dig för mycket jobb nu bara, Admin. Det FINNS ju en värld utanför FB! (hur märkligt det än låter)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in