2005-05-23, 14:17
Medlem
Icebears11s avatar
Blev igår kväll väldigt chockad då jag var inne och surfade runt på secretaryacademy att Petra (Pillan ) gått bort. Hon var ju även medlem här på FB, finns det någon som vet när det hände eller vad som hänt, enligt hennes hemsida skulle hon befunnit sig i Göteborg i Torsdags och Fredags. Kände henne tyvärr inte men känner likväl stor sorg och respekt.
Tacksam för eventuell info
2005-05-23, 17:24
Medlem
Ghandis avatar
vem var det, bild .

var det hon den muskulöse ?

sen vet man kanske inte sanninghalten i det hela, om någon bestämmer sig för o sluta o inte vill bli störd mer så e d ett bra sätt o göra det på. Sen e d bara o flytta. Utomlands kanske. Inte vet jag, men skulle behöva en bild till namnet.
2005-05-23, 17:34
Medlem
Icebears11s avatar
Det var hon den muskulöse, alla bilder är borta från nätet och jag har inga själv.
2005-05-23, 17:48
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icebears11
Blev igår kväll väldigt chockad då jag var inne och surfade runt på secretaryacademy att Petra (Pillan ) gått bort. Hon var ju även medlem här på FB, finns det någon som vet när det hände eller vad som hänt, enligt hennes hemsida skulle hon befunnit sig i Göteborg i Torsdags och Fredags. Kände henne tyvärr inte men känner likväl stor sorg och respekt.
Tacksam för eventuell info
Kan vi inte visa respekten genom att INTE spekulera? Pillans vänner på SA har bett om det och jag skulle föreslå att vi här på FB visar oss från vår bästa sida och visar Pillan och hennes vänner och familj respekt genom tystnad, ok?
2005-05-23, 21:09
Medlem
Icebears11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Kan vi inte visa respekten genom att INTE spekulera? Pillans vänner på SA har bett om det och jag skulle föreslå att vi här på FB visar oss från vår bästa sida och visar Pillan och hennes vänner och familj respekt genom tystnad, ok?
Köper det, men varför denna mystik, är väl egentligen bara det man undrar över.
2005-05-23, 22:41
Medlem
Mr Coffees avatar
Hon är död. Hörde att det berodde på typ förstorat hjärta pga AAS.

RIP
2005-05-23, 23:05
Medlem
Ghandis avatar
Det spekuleras i många andra här på FB o internet så varför inte,alla andra har oxå anhöriga som säkert skulle ha önskemål i diverse riktningar.
Nu spelar det inte mig någon roll, jag fick reda på vem det var.

Men mystiken kan ju vila tät ändå. Om hon nu som sagt verkligen e död, vem har lämnat en seriös o godtagbar grund för det. Som sagt att skriva ett meddelande på hemsidan är ett enkelt sätt o sluta o sen flytta, ex. utomlands.

Dödsannons lär väl komma upp iaf.
2005-05-24, 02:39
Medlem
HGs avatar
Rip

Kollade upp det hela med en kollega och hon dog faktiskt 2005-05-17. Hon är registrerad som avliden så hon har inte gjort en smygare. RIP

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in