• 1
  • 2
2005-05-02, 01:12
Medlem
jols avatar
Har sett det på andra vBulletin, att man kan välja att söka efter vilka som citerat en sen sitt senaste besök.
Så får man upp en lista med användarnamn som citerat, tid och vilken tråd det var. Så att den utökade serverkraften kommer till användning

Edit: såhär kan det se ut: http://surl.se/jmn
2005-05-02, 02:13
Moderator
impieteers avatar
Vilket jättebra idé!

Det är en funktion jag skulle använda väldigt frekvent - en funktion jag inte visste att jag saknat!
2005-05-02, 02:15
Medlem
Makehastes avatar
Ja, det vore fint.
2005-05-02, 11:10
Medlem
Perriss avatar
Mycket bra förslag. Men då måste fasen alla lära sig att quota ifall de vill ha svar från mig!

/perris
2005-05-02, 15:10
Medlem
_herman_s avatar
Bra idé! Jag blir alltid så stolt när jag ser någon som citerat mig, om jag hittar någon...
2005-05-02, 16:55
Medlem
Gjorde en tråd om detta förut men förslaget blev nerröstat eftersom man kan "prenumenera" på trådarna som det så fint heter , men nu verkar det visst passa
2005-05-02, 17:14
Medlem
jols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
Gjorde en tråd om detta förut men förslaget blev nerröstat eftersom man kan "prenumenera" på trådarna som det så fint heter , men nu verkar det visst passa
Då måste man ju prenumerera och kolla upp alla trådar man skrivit i, ju
2005-05-02, 17:15
Medlem
Klickens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
Hellre en funktion så man kan söka efter nya citat än prenumenations grejen. Har aldrig använt den.
2005-05-02, 17:44
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jol
Har sett det på andra vBulletin, att man kan välja att söka efter vilka som citerat en sen sitt senaste besök.
Så får man upp en lista med användarnamn som citerat, tid och vilken tråd det var. Så att den utökade serverkraften kommer till användning

Låter som en mycket bra idé ..

Jag ger tummen upp..
2005-05-02, 17:50
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jol
Var har du sett det? Kan du länka till något forum som har den funktionen eller vet du vilken version av vB som har den? *nyfiken*
2005-05-02, 18:13
Medlem
Carradines avatar
Låter som en bra funktion, tyvärr återfinns ju Sveriges samlade elit-dysleksiker här på forumet och många har svårt att lära sig använda citat-funktionen fastän den nästan skrivs av sig själv, men för de andra funkar det nog bra.
2005-05-02, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Var har du sett det? Kan du länka till något forum som har den funktionen eller vet du vilken version av vB som har den? *nyfiken*
http://forum.sweclockers.com använder sig av citat-funktionen.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in