2005-03-20, 17:05
Medlem
Någon som vet hur det går . Någon grupp som har kommit förbi skyddet ännu?. Har kollat över hela cyberrymdens hörn men har inte sett spelet ännu.
Citera
2005-03-20, 17:33
Medlem
extremesantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttezippo
Någon som vet hur det går . Någon grupp som har kommit förbi skyddet ännu?. Har kollat över hela cyberrymdens hörn men har inte sett spelet ännu.
Med tanke på att de e starforce 3 som skydd så kan de ta ett tag om de kommer överhuvudtaget
Citera
2005-03-20, 17:48
Medlem
StarForce

Har oxå letat, finns ingenstans ....Är det förrästen någon som har erfarenhet av StarForce 3? Verkar vara lite av en myt att det skulle ställa till mycke skit i datorn...men ingen rök utan eld som de heter. Som jag har förstått så kan man få problem med virituella diskar och en del DVD brännare, dvs. även om man köper spelet så fungerar det inte pga dessa medier.
Citera
2005-03-20, 17:56
Medlem
Ayahs avatar
vad jag läst så ska det komma i början av tredje kvartalet nån gång
Citera
2005-03-20, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ayah
vad jag läst så ska det komma i början av tredje kvartalet nån gång

Spelet släpptes förra veckan, tyvärr slutsålt på många ställen verakr det som.
Citera
2005-03-20, 18:05
Medlem
Ayahs avatar
haha silent hunter 3... pratar vi om ubåts simulatorn ?????
om så är så har jag varit helt fel ute
Citera
2005-03-21, 21:44
Medlem
Agent Coopers avatar
Satan vilket bra spel! För er som gillar U-båts simmulatorer så är detta rena drömmen!
Citera
2005-03-21, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent Cooper
Satan vilket bra spel! För er som gillar U-båts simmulatorer så är detta rena drömmen!

Antar att du köpt de . Har du haft några problem med SF3? Fan, funderar verkligen på att köpa de, vill bara inte köpa något o sen få strul med programmet för att där är ett kopieringsskydd som lär vara jävligt struligt!!
Citera
2005-03-22, 01:42
Medlem
RELOADED har kommit förbi skyddet nu.
Citera
2005-03-22, 08:19
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazooka666
Antar att du köpt de . Har du haft några problem med SF3? Fan, funderar verkligen på att köpa de, vill bara inte köpa något o sen få strul med programmet för att där är ett kopieringsskydd som lär vara jävligt struligt!!

Vet inte om det har med spelet att göra men... efter instalation så la DVD spelaren av helt. Datorn kunde inte hitta skiten. Men efter en ominstalation av spelet så funkar det kanon. Ja jag var tvungen att köpa det. Klart värt pengarna!
Citera
2005-03-22, 09:07
Medlem
Ja , nu börjar det dyka upp lite releaser på nätet #WIEEE#

Om någon har fått ner spelet så skriv gärna om det funkade o vad du tyckte om det.
Citera
2005-03-22, 18:58
Medlem
Ayahs avatar
finns det nån Multiplayer del då??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in