Citat:
Ursprungligen postat av Dr Mabuse
Ezzelino skrev ju följande i, Auschwitz-tråden, inlägg 69, alltså alldeles nyligen---
Nej, det var inte jag som skrev det, jag citerade Jürgen Graf, vilket du mycket väl vet. Att de allierade ville kuva Tyskland, som delades upp i ockupationszoner och vars folk "fostrades" enligt amerikanska respektive sovjetiska värderingar, är väl tämligen uppenbart? Likaså att de allierade aldrig på något vis stått till svars för de omfattande krigsförbrytelser de begick mot tyskar och andra folkslag som kämpade mot den bolsjevikiska och angloamerikanska invasionen, och att de gjort allt för att genom absurda överdrifter vältra över all "skuld" på tyskarna, som matats med Vergangenheitsbewältigungspredikningar tills de i vår tid äntligen börjar tröttna på den falska och demoraliserande hatpropagandan (över 60% av tyskarna sades i någon opinionsundersökning vara utleda på detta tjat om "judars lidande, judars nöd, tyskars ondska" som ältas till vanvett, och över 70% vägrar helt korrekt känna något "ansvar" för vad tidigare generationer gjort eller påstås ha gjort).
Citat:
Samt om Hitlers tydliigen högst berättigade anfallskrig:
Jag har aldrig kallat kriget mot Polen "berättigat", däremot har jag påpekat att den polska mer eller mindre fascistiska regimen betedde sig fullständigt oresonligt i förhandlingarna om högst legitima krav på Danzig och en territoriekorridor, och detta gjorde de tack vare det lättfärdiga löftet om militär hjälp från England och Frankrike. Vad gäller kampen mot det bolsjevikiska Sovjetunionen var det en väldig kraftmätning mellan Europa och Asien och två djupt fientliga "ideologier", och det var bara en fråga om vem som skulle anfalla först, kommunismen syftar som bekant till världserövring och det fanns en inflytelserik marxist-leninistisk tankelinje som förkunnade att sovjetväldet endast skulle kunna bestå om de mer utvecklade kapitalistiska länderna i Europa också blev GULAG-folkmördande "arbetarparadis".
Citat:
Det finns egentligen inget att tillägga till det här, möjligen att jag läst åtskilliga inlägg av både dig och E. där andra världskriget framställs som ett resultat av judarnas "världskonspiration" och subersiva verksamhet, alltså exakt de tankegångar som bl.a. uppbär Mein Kampf och som ju Hitler ju så gärna anförde i sina tal för att motivera sina många "försvarskrig "(!).
Lögn, förbannad lögn, varken jag eller BlizzardKing har talat om någon "judarnas världskonspiration".
Citat:
Således, som det så gärna antydes, skulle judarna själva ha den största skulden till sin egen Förintelse, dock i revisionisternas tappning givetvis med ett litet f !
Förintade blev de ju inte, de led en del förluster under kriget liksom alla andra folkslag, med största sannolikhet mellan 500.000 och 2 miljoner döda judar på tyskbehärskat territorium av alla tänkbara naturliga och krigsrelaterade orsaker- men ingen "gasad", och ingen "FÖRINTAD" (du får fanimej börja använda versaler och röd skrift för att framhäva det fullkomligt enastående märkliga i denna hopfantiserade "Holocaust"

).
Citat:
Revisionister är alltså i nästan alla fallen (passande ord!) också nazister eller i varje fall nynazister, det syns ju bl.a. av debatten här!!
Lögn och svammel, du rabiate hatare. Varken jag, BlizzardKing eller de revisionistiska forskare vars studier vi diskuterar är nazister eller nynazister.