2005-01-02, 20:31
Medlem
Agent Coopers avatar
I väntan på spelets spel så tänkte jag försöka samla in lite olika filmklipp och screenshots från detta spel.

Har lagt en stor del av min tid till att spela Battlefield Vietnam och väntar nu något galet till detta spel kommer.
Det jag har sett, verkar SJUKT lovande!!!

http://www.bfcentral.se/?s=article_show&id=373#filmer
http://download.boomtown.net/en_uk/d...=1344;gid=2238
2005-01-02, 20:33
Medlem
Makehastes avatar
Jag är väldigt peppad. Hoppas bara det inte blir obalanserat, det verkar vara mycket tankstrider och då är det inte så kul om man inte kan ha ihjäl en tank till fots. Det värsta med BF och BF:Vietnam var när en eller två tanks dundrade in i ett spawnläger och det inte gick att göra något åt det.

Hoppas man inte tröttnar på miljöerna också, än så länge ser det bara ut att vara öken, lite städer, berg och mer öken.
2005-01-02, 20:37
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makehaste
Jag är väldigt peppad. Hoppas bara det inte blir obalanserat, det verkar vara mycket tankstrider och då är det inte så kul om man inte kan ha ihjäl en tank till fots. Det värsta med BF och BF:Vietnam var när en eller två tanks dundrade in i ett spawnläger och det inte gick att göra något åt det.

Hoppas man inte tröttnar på miljöerna också, än så länge ser det bara ut att vara öken, lite städer, berg och mer öken.

Det jag har sett av banorna så verkar de sjukt stora.
Undrar lite hur det kommer att fungera med befäl o.s.v.
2005-01-02, 20:46
Medlem
noirs avatar
Det ska bli intressant att se hur de har tänkt sig den kinesiska sidan, hittils har man bara sett screenshots på amerikanarna och mellanöster fraktionen. Tydligen ska det inte vara den kinesiska armén utan rebeller.

En annan grej som ska bli intressant är commander positionen som ska kunna ge order, sätta artilleri-beskjutning osv.
2005-01-02, 20:49
Medlem
Makehastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noir
Det ska bli intressant att se hur de har tänkt sig den kinesiska sidan, hittils har man bara sett screenshots på amerikanarna och mellanöster fraktionen. Tydligen ska det inte vara den kinesiska armén utan rebeller.

En annan grej som ska bli intressant är commander positionen som ska kunna ge order, sätta artilleri-beskjutning osv.
OT: Sweet avatar du har.

De bilder jag sett på de kinesiska trupperna är mycket lovande! Jag tror det kan bli ganska hektiskt att agera commander, men om det funkar vore det verkligen ett stort steg framåt. Det var störigt att spela de gamla BF i multi eftersom det egentligen aldrig var någon lagkänsla om man inte körde med folk man kände, det var mer att folk råkade vara på samma lag och sprang ändå runt och hade små privata deathmatchs.
2005-01-02, 21:28
Bannlyst
tycker 1942 är sjukt segt och svårt spel som jag inte gärna spelar, Kan ha med att göra att jag spelar cs
2005-01-02, 21:37
Medlem
Gordon Gekkos avatar
Officiella siten:

http://www.eagames.com/official/batt.../us/videos.jsp
2005-01-02, 21:47
Medlem
Makehastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gordon Gekko
Officiella siten:

http://www.eagames.com/official/batt.../us/videos.jsp
Verkar mycket lovande.
2005-01-02, 21:52
Medlem
Gordon Gekkos avatar
Citat:
Verkar mycket lovande.

Ja man lär nog inte bli besviken
2005-01-02, 21:57
Medlem
noirs avatar
Citat:
Det var störigt att spela de gamla BF i multi eftersom det egentligen aldrig var någon lagkänsla om man inte körde med folk man kände

Jag håller med, det kommer nog också bli bättre med tanke på att det även inom det egna laget ska kunna finnas mindre squads (liknande Joint Operations, även om genomförandet där vara ganska dåligt).
2005-01-02, 22:45
Medlem
Agent Coopers avatar
Lär nog krävas en ganska krallig dator till detta.
2005-01-02, 22:52
Medlem
the_demons avatar
mjo det ser allt najs ut. Men som sagt det lär ju kräva en del.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in