2004-12-04, 16:22
Bannlyst
Alltså, Vilken tid var eran "bästa" tid. Den tid ni hade roligast och den tid man har positiva minnen ifrån.

För mig var det helt klart när jag började spela CS sommaren 1999. Min polare hjälpte mig med att installera ett TNT2 grafikkort och CS. Det var helt underbart, Att hemma, med ADSL kunna sitta och spela CS. Det sommarlovet var helt klart den roligaste tiden under mitt datorspelande. Man spelade för att det var roligt, Inte för att komma någonstans(den tiden kom ju senare). Alla som spelar cs idag, Vet ju hur det ser ut på en publicserver idag.

geekboys public server in 99-00

[OF]R.I.P_Potti
SpawnizeN
BlinD
Bullet
Kill_4_FuN
Aegsorcisten
dEn^Onde
eLajTeN
korven
Prostitute

en random server idag:

n00b3n
fittlagg2k
lol?
vilken_jevla_lotto
TEAMS!!!
kalle
din_mamma_plz

Behöver man säga något mer?

Utöver det så var en rolig tid var när man klättrade upp på top10 på Clanbase rankingen. Det var under den tiden när CB fortfarande var attraktivt.(matrix GoL NiP) Det var sjukt roliga tider förr, Men idag, Så är laddern fylld utav mixklaner och alla fuskanklagar varandra hit och dit. Tråkigt men sant.

Vad är erat bästa minne?
Citera
2004-12-04, 16:26
Medlem
bnks avatar
Silver i en eurocup på cb samt guld i en summer cup. Brons med Sverige i Nationscup.
Citera
2004-12-04, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bnk
Silver i en eurocup på cb samt guld i en summer cup. Brons med Sverige i Nationscup.

skriv lite mer utförligt, men i vilket spel?
Citera
2004-12-04, 16:46
Medlem
Maliks avatar
Att ha börjat spela StarCraft är ju skitkul, att man sedan blir bättre hela tiden är ju och jätteroligt och så. Klart bästa är dock julspelandet, jag brukar alltid köpa ett spel till jul (eller få det i julklapp, eller nått) och sitta inlåst på rummet och spela i mörkret rätt mycket. Sånt är alltid kul, förra året var det KOTOR .

För övrigt tycker jag mig känna igen nicket "eLajTeN".
Citera
2004-12-04, 16:46
Medlem
Det var när jag spelade mitt första elektroniska spel NÅGONSIN, det var när min bror fick mega drive och sonic2. Så kul det spelet var, och är!

Nr 2 var nog när jag fick igång CS på internet första gången, det var på min födelsedag. Vilken känsla
Citera
2004-12-04, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malik

För övrigt tycker jag mig känna igen nicket "eLajTeN".

Gissar på att det är eLajTeN från Sweclocker's forumet
Citera
2004-12-04, 16:52
Medlem
Första gången jag lirade Wolfenstein var rätt härlig Likså första gången jag lirade på min polares c64
Citera
2004-12-04, 16:53
Medlem
hagge3s avatar
CS_assault + terrorist basecamp = sant.
Citera
2004-12-04, 16:55
Medlem
Lätt Moonstone och North and South på amiga, men självklart också starcraft

obs glömde twisted metal på psx och donkey kong osv på snes
Citera
2004-12-04, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
CS_assault + terrorist basecamp = sant.
och fegt
Citera
2004-12-04, 16:57
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
och fegt

Jag vet, men fan så kul det var.
Jag var förmodligen en sån där som alla hatade. Speciellt när man stod och sköt mot lufttrumman hela tiden.
Citera
2004-12-04, 16:58
Medlem
I princip alla sommarmornar för många år sedan när man satt o spelade Baldurs Gate 1 för första gången...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in