Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!
Spelet släpptes i morse ungefär halv tre har jag för mig, svensk tid. Så det är väl ett gäng som redan har det kan jag gissa. Så, vad tycker ni om det? Bättre eller sämre än första? Vad jag har hört så verkar det ganska läckert.
helt ok, det är ju snyggt i alla fall. annars är det, så långt som jag spelat, väldigt likt ettan. alla bilar samt prylar man kan köpa till bilen är hittills samma som i ettan, men vad jag har förstått kommer de nya grejerna senare i spelet. några nya features är dock med direkt från början, bla. att man åker omkring i en stad i vilken man tar sig till olika platser (race, bilverkstad, events osv). Gillade man ettan kommer man definitivt att gilla det här!
jag blev lite dock irriterad när jag satte igång spelet första gången; grafiken såg verkligen helt bisarr ut och anti-aliasing funkade inte. kom på att jag kanske inte hade de senaste drivisarna till mitt grafikkort så jag uppdaterade dem och efter det så var det inga problem. dessutom funkade det inte att installera när jag hade nåt annat spel från EA mountat samtidigt, så om ni får problem med installern, se till att unmounta allt utom just NFSU2 skivan.