• 1
  • 2
2004-09-13, 14:20
Medlem
Hallå! Någon mer än mig som blev impad av demon? Lätt bästa RTS-liret sen Warcraft3.

Preview:
http://www.fragland.net/index.php?page=previews&pid=94

Demo:
http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel...mo_install.exe

Citat:
Systemkrav:

The minimum system requirements are as follows:

Windows® 98/2000/XP/ME with Direct X 9.0b (included)
1.4 GHz Intel Pentium III or AMD Athlon XP processor
256 MB RAM
DirectX 9.0b compatible AGP video card with Hardware Transform and Lighting and 32MB of Video RAM
DirectX 9.0b compatible 16-bit sound card
4x CD-ROM drive
Keyboard and mouse

The recommended system specifications are:

2.2 GHz Intel Pentium 4 or equivalent
512 MB System RAM (required for 8-player multiplayer games)
nVidia GeForce 3 or ATI Radeon 8500 or equivalent with 64 MB of Video RAM

For multiplayer, the following are also required:

1 disc/player per computer

Internet: Cable modem, DSL or 56.6 kbps modem, for online multiplayer play

Network: TCP/IP compliant network.

/zappe
Citera
2004-09-13, 14:24
Bannlyst
Jaaaa! Jag har inte testat det än, men jag har längtat efter ett schysst W40k-spel. Den självklara frågan är: skall man spela som Ork Boyz eller Chaos Space Marines?
Citera
2004-09-13, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Jaaaa! Jag har inte testat det än, men jag har längtat efter ett schysst W40k-spel. Den självklara frågan är: skall man spela som Ork Boyz eller Chaos Space Marines?
Då måste du bara testa demon hm bra fråga. Jag är rätt såld på Dark Angels (Du kan dock bara lira som Space Marines i demon)
Citera
2004-09-13, 14:59
Medlem
Laments avatar
Warhammer fantasy är ju mycket härligare, spelar Wood Elves irl en del. Har det kommit någon efterföljare till Dark Omen egentligen?
Citera
2004-09-13, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lament
Warhammer fantasy är ju mycket härligare, spelar Wood Elves irl en del. Har det kommit någon efterföljare till Dark Omen egentligen?
Tsss Jag lirade Undead i WHF. Ultramarines i 40k. Hoppas det kommer en WHF-mod till Dawn of War
Citera
2004-09-13, 15:49
Medlem
dIRe_s avatar
Lirade WH40K för en massa år sedan (typ '96) och sen när jag skulle börja lira det igen så hade de ändrat reglerna jättemycket

Orkerna var ju så sköna att lira med på den gamla goda tiden
Ett par pulsa rokkits tog alla motståndarens fordon/heavy weapons ur spel, sen var det bara att charga järnet
Runtherds med "grabbastikks" på Cyboars kunde charga (20+D6+4)", och kostade bara 53 poäng.
Citera
2004-09-13, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dIRe_
Lirade WH40K för en massa år sedan (typ '96) och sen när jag skulle börja lira det igen så hade de ändrat reglerna jättemycket

Orkerna var ju så sköna att lira med på den gamla goda tiden
Ett par pulsa rokkits tog alla motståndarens fordon/heavy weapons ur spel, sen var det bara att charga järnet
Runtherds med "grabbastikks" på Cyboars kunde charga (20+D6+4)", och kostade bara 53 poäng.
Fan jag fick ett rejält sug efter Warhammer nu när jag har pro-gäjjmat Dawn of War-demon. Synd att warhammer är så dyyyrt plus att det tar lite mycket tid. Kommer ihåg på den tiden mig squader med terminators sopade banan *nostalgitår i ögat*
Citera
2004-09-13, 15:54
Medlem
noirs avatar
Finns det multiplayer med i demot eller är det enbart singleplayer?
Citera
2004-09-13, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noir
Finns det multiplayer med i demot eller är det enbart singleplayer?
Enbart "Skrimish" (MP mot bots) (Missa INTE introfilmen , den är askool

/zappe
Citera
2004-09-13, 16:08
Medlem
Salorms avatar
Demot är bara single player. Betan har multiplayer.
Jag håller med, ett jäkligt schysst spel av det man sett än sålänge
Citera
2004-09-13, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Demot är bara single player. Betan har multiplayer.
Jag håller med, ett jäkligt schysst spel av det man sett än sålänge
Kan vem som helst dra ner betan eller var det bara ett gäng utvalda personer som fick testa den? Synd bara att man i den slutgiltiga versionen enbart kommer kunna lira som spacemarines i kampanjen . Men det är ju som upplagt för expansionspacks så
Citera
2004-09-13, 16:25
Medlem
Salorms avatar
Betan fanns att tanka hem så de gjorde jag. Där kan man testa samtliga raser också. Tyvärr lär det inte funka så bra att gå in o köra på nätet om man har en betakey som är "publik". Men som sagt, jag drog ner det för att testa chaos, ork, eldar bara ändå så.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in