• 1
  • 2
2004-04-02, 16:12
Medlem
Spaders avatar
Sämsta skiten du spelat?
För enkelhetens skull, välj bara ett
och så en liten beskrivning tack...

Personligen så är Streetwars bland den sämsta skiten jag spelat.
Satt i 1,5 vecka och försökte tvinga mig att tycka om det (fick spelet i present och jag tyckte synd om den som givit mig det så... jag försökte alltså "tycka om" spelet utan resultat. Efter 1,5 vecka så fattade jag hur förbaskat tråkigt det var...

/Spader
Citera
2004-04-02, 16:25
Medlem
Lassemans avatar
Counterstrike.

Var så tråkiga banor och jobbiga människor inne på servrarna. Det var en halvtimme av mitt liv jag aldrig får tillbaka..
Citera
2004-04-02, 16:40
Bannlyst
tråkigaste

humm, först måste ja börja me lassemans inlägg,, varför tycker du CS e så tråkigt? sen till de tråkigaste, det är enligt mig: pacman! hur man kan tycka de e kul att åka om kring å käka små kulor med monster efter sig fattar inte ja,,,
Citera
2004-04-02, 16:47
Medlem
Carcasss avatar
Det måste nog vara Lord of the Rings till SNES.

Edit: Glömde beskrivningen, så här kommer den:

Man är en jävla hobbit. Spelet är i princip ospelbart. Sådär.
Citera
2004-04-02, 16:55
Medlem
Lassemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrez
humm, först måste ja börja me lassemans inlägg,, varför tycker du CS e så tråkigt?

Det jag skrev plus att det har aldrig tilltalat mig överhuvudtaget bara. Det är inte svårare än så..
Citera
2004-04-02, 17:32
Medlem
Starcraft var det första som poppade upp i huvudet, vet inte om det är spelet jag hatar mest - men visst är det inget annat än kompilerad dynga.

Det finns säkert ett välutvecklat strategiskt moment i spelet som många finner lockande, själv får jag huvudvärk bara jag ser någon annan spela det.
Citera
2004-04-02, 21:18
Medlem
micke_hs avatar
Neighbours from Hell måste ta priset som ett av världens genom tidernas sämsta smörja som släppts. Otroligt att folk tar betalt för sån skit. Dom lär inte ha sålt många kopior på denna dynga.

En kort summering av skiten är att den är nån slags jävla flashvariant som går ut på att man skall "jävlas" med en fet gubbe och han får inte fånga en. Och dessa otroligt sega animationer är roliga att se på i ungefär 2 minuter. Det tog mig typ 5 minuter att installera och 20 sec att ta bort skiten.

Usch fy fan för denna smörja!
Citera
2004-04-03, 01:32
Medlem
Rubbes avatar
Blev grymt besviken på Simpsons-Hit & run. Det skulle ju vara ett bra spel för att vara baserat på en TV-serie eller film. Den första känslan var också att det här var Homer Simpsons egen skildring av Tommy Vercetti och hans liv. Men ack så fel man hade när man ungefär 15 uppdrag in i spelet satt med tomhet i blicken och sammanfattade det med att 15 uppdrag var bilracingbaserade och att storyn i spelet var totalt obefintlig. Jävla skitspel!

Detta var bara det senaste dåliga spel jag spelat. Man förtränger lätt de andra.
Citera
2004-04-03, 01:42
Medlem
S.W.A.T

Spelet var så linjärt att man spydde. Grafiken var bara spelfilms scener som klipptes ihop allt eftersom man kom vidare. Man fick knappt skjuta heller : (
Citera
2004-04-03, 01:45
Medlem
WSEs avatar
Svea Rike

Precis när man kommit in i spelet och ska anfalla ryssen tar det slut:mad:
Citera
2004-04-03, 11:29
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leeon
Starcraft var det första som poppade upp i huvudet, vet inte om det är spelet jag hatar mest - men visst är det inget annat än kompilerad dynga.

Det finns säkert ett välutvecklat strategiskt moment i spelet som många finner lockande, själv får jag huvudvärk bara jag ser någon annan spela det.

Du är nog den första som jag har hört skulle vilja kora S.C till det "sämsta spelet". För min det så är jag helt oförstående, då S.C är genialt och välbalanserat så det skriker om det. Men smaken skiljer sig ju som sagt, men jag är ändå nyfiken.. Spelar du RTS överhuvudtaget, eller ogillar du hela genren?
Citera
2004-04-04, 01:04
Medlem
Ja håller med Lasse, CS.

Det är så orealistiskt efter man spelat t.ex. Americas Army.
Usch.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in