Flashback bygger pepparkakshus!
2006-10-15, 12:35
Medlem
Knarkofantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phear
Något sida man kan beställa lagliga droger som funkar? HBW frön från smartbar kanske.. någon annan sida/drog?

kolla tråden lagliga droger i övriga droger
2006-10-15, 19:58
Medlem
minimaggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phear
Något sida man kan beställa lagliga droger som funkar? HBW frön från smartbar kanske.. någon annan sida/drog?

Lsa, Bromo Dragonfly och kratom. Finns säkert fler men det är dessa jag testat.

www.cyberacid.com
www.naturensdroger.se
www.rcdrugs.com
2006-10-16, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av minimaggit

www.cyberacid.com
www.naturensdroger.se
www.rcdrugs.com
tackar så mycket uppskattar det
edit: lite á la naturensdroger på cyberacid, någon som beställt därifrån och har positiv feedback?
2006-10-16, 21:54
Medlem
m96mafrs avatar
Citat:

www.cyberacid.com
www.naturensdroger.se
www.rcdrugs.com

Får snart hem några bromo. Har tidigare bara provat på två preparat med hallucinogen effekt, LSD och Stilnoct. Tror du jag blir besviken på bromon med detta jämförelsemtrl i bagaget?
2006-10-17, 11:52
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Får snart hem några bromo. Har tidigare bara provat på två preparat med hallucinogen effekt, LSD och Stilnoct. Tror du jag blir besviken på bromon med detta jämförelsemtrl i bagaget?

Upplever inte Bromon som någon hejdundrande mindfuckers, men färgglatt blir det
I lördags tog jag 1500µg och upplevde några av mina färggladaste CEVs nånsin(kanske inte de absolut färgstarkaste, men de låg nog på topp 5 =)
2006-10-17, 12:03
Medlem
Ado0s avatar
Citat:

www.cyberacid.com
www.naturensdroger.se
www.rcdrugs.com

Kan tillägga att även LSA dHCL fungerar fint, lite jobbig bodyload bara
Och nu har vi även fått veta att även N-Ethyl-C-B ska vara någe att hänga i julgranen
Och om DPT och DiPT som nu har dykt upp på ND är äkta/hyfsat rent så är det av intresse, återstår att höra ngn som köper hem det bara..

Och 6-MeO-DiPT lär vara shysst i fast form, men INTE i den flytande formen!

Citat:
Ursprungligen postat av Roger-pundare
Okej, jag hittade inlägget så jag klipper in det här:

"Liquid E säjs på naturensdroger att det ska ge en ecstacy liknande effekt...klockren bullshit för det är jävligt långt ifrån E-ruset om du inte proppar i dig cirka 7-8 stycken. substansen finns i både tablettform och flytande form. (jag tog tablettform) Ruset var också på denna, svår att förklara men jag skulle säga ganska likt psilocybine-ruset d.v.s toppslätsskivlingar m.m. jävligt skönt rus enligt mig för jag blev go som fan.

Beyg av mig: 4/5"
2006-10-17, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ado0
Upplever inte Bromon som någon hejdundrande mindfuckers, men färgglatt blir det
I lördags tog jag 1500µg och upplevde några av mina färggladaste CEVs nånsin(kanske inte de absolut färgstarkaste, men de låg nog på topp 5 =)
härligt
2006-10-17, 22:20
Medlem
Gustavkukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HickA
Det är EXTREMT ovanligt att paket fatnar i tullen, jag har aldrig varit med om det och jag känner inte till någon som har varit med om det. Och även om du väljer billigaste frakten så skeppar elephantos ut varan igen.

Jag vet däremot en kille som skulle få ett paket cannabis från en polare som befann sig chris, vilket tullverket fick tag på. Det som hände var att han fick ett samtal från en äldre herre som berättade att "de fått in ett paket med illegalt innehål som var adresserat till honom". Därefter fick han två val; det ena var att tullverket beslagtog det, det andra var att han fick det hemskickat... Eskorterat av poliser :P.

Mao kan du ta det helt lugnt .

Tackar!
2006-10-18, 02:07
Medlem
Varför ska rc ha mitt personnummer när man beställer? fan då vänder man sig nån annanstans..
2006-10-18, 02:20
Medlem
speedracers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vogg
Varför ska rc ha mitt personnummer när man beställer?

Varför inte? Vad har du att förlora?
2006-10-18, 10:12
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vogg
Varför ska rc ha mitt personnummer när man beställer? fan då vänder man sig nån annanstans..

Är du möjligen yngre än 18 år då?
Det är just därför de vill ha personnummer, så att inte minifjortisar ska köpa en massa
(fast de brukar inte va noga med nummret så det är ju inte alltför ovanligt att de ändå gör det)
2006-10-18, 12:35
Medlem
Ngn som e ruttad på rc?

För mig känns det som att deras betalningssystem är skitklöddigt. Eller?
Finns det några andra sätt som de inte annonserar tex kreditkortsbetalning?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in