2006-10-05, 22:09
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Ben Hur
Leo är väl från Jordbro och han och Jari är inte barndomsvänner

Killarna från Neptun, ngn borde skriva en bok om det kompisgänget.
Volkan,Leo,Janne mfl....Nu är vi inne på 90 tal igen

Leo är uppvuxen i Skogås men flyttade till Jordbro när han var 15 år men han umgicks alltid med sina vänner från Skogås typ Jari och Alexis, Sebastian (Seba) och dennes bror Nico och många många andra därifrån....den enda han verkligen umgicks med från Jordbro då han flyttade dit var Vasil (Valle) Så visst är Leo och Jari barndomsvänner det kan jag lova dig.......
Citera
2006-10-05, 22:12
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Leo är uppvuxen i Skogås men flyttade till Jordbro när han var 15 år men han umgicks alltid med sina vänner från Skogås typ Jari och Alexis, Sebastian (Seba) och dennes bror Nico och många många andra därifrån....den enda han verkligen umgicks med från Jordbro då han flyttade dit var Vasil (Valle) Så visst är Leo och Jari barndomsvänner det kan jag lova dig.......

Visst är det så! Hur är det med Bobban och Amir ? Vasil har nog sin verkstab kvar! Och handlar med bilar!
Citera
2006-10-05, 22:16
Citat:
Ursprungligen postat av chacaloni
Mirko Mirkovic känner vi.

Känner flera från släkten Mirkovic som typ Zoran, Stevo, Dejan och Milan alla dessa är är från den släkten och ALLA sitter på LÅNGA straff........
Citera
2006-10-05, 23:21
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Känner flera från släkten Mirkovic som typ Zoran, Stevo, Dejan och Milan alla dessa är är från den släkten och ALLA sitter på LÅNGA straff........
När man läser detta så förstår man att en hel del folk omedelbart vill kasta ut invandrare som missköter sig och hela hans familj.
Satan vad det skulle förbilliga kriminalvården!
Citera
2006-10-05, 23:40
Medlem
Vet någon något om en jugge som jobbade på Krönet och förut på Patricia som dörrvakt? Också varit med i kampsportssvängen länge samt krogen.
Citera
2006-10-06, 01:29
Medlem
Scanfaces avatar
Citat:
Broder Tuck mordet vet ju alla var en hämd för mordet på Joksa det var Dragan Kovac som vart mördad inför ögonen på sin bror och ett fullsatt Broder Tuck....Christian vart dömd till livstid (det straff som ENDAST kan skrivas med bokstäver) vad som hände med resten av skaran som var inblandade i detta är ju ganska känt.....Leo som var Kovas springpojke i detta och det är han som Polisen tror skaffade fram den här lilla finnen Janne som sköt Joksa sitter idag på livstid i finland och det gör även Janne för samma brott och det är för mordet på deras barndomsvän som var den som golade till Polisen om Arlanda rånet som Polisen misstänkte Leo för att vara inblandad i men innan rättegången skulle bli av försvann Polisens huvudvittne alltså Leo och Jannes barndomsvän och så vart ingen dömd för själva rånet utan alla kunde gå fria.....Leo och Jannes barndomsvän hittades aldrig men dom hittade blod i en lägenhet och i en bil så dessa dömdes för mordet utan att kroppen återfunnits
så nu har dom massor av år att spendera bakom lås och bom......Kincha (vet inte hur namnet stavas) han ver den som var med Joksa på Solvalla när denne sköts men det kom fram att saker fattades som Joksa hade haft med sig och Kincha ver den som vart anklagade för det sen kom det fram att det var han som varit delaktig i Joksas död så när han var och tränade på Gymet i odenplan stegade en man in och sköt han i benet då han låg och tog bänkpress den stora kroppspulsådern gicka av men killen hade tur då en sjuksköterska var på plats och kunde hålla blödningen under kontroll.....och innan denna skjutning ett par år tidigare vart samme man skjuten av ett automatvapen i ryggen men klarade sig då med (änglavakt kanske) han vart avskriven från dödslistan och det ryktas att han fick göra en del saker för att bli det och idag är han i sitt hemland (forna Jugoslavien) och badar i havet.......dom som dog i detta krig mellan dessa två grupperingar var Joksa, Fawsi, Dragan men det kunde ha blivit fler många många fler......

Intressant allt det du skriver, men kan du inte använda punkt i slutet på meningarna så att det blir ok att läsa?
Jag menar, istället för att ha dessa rader med 4-6 punkter efter varandra lite då och då, så plocka isär dom en för en och placera ut dom på rätt ställe istället.
Citera
2006-10-06, 08:43
Medlem
Några gubbar till, dels den skönaste juggen av alla, R*nko, som gick i gränslandet torped/dörrvakt. Bodde fortfarande hemma hos morsan i Ö***berg när han var långt över 30. Duktig thaifighter i Zorans gäng.

Sen en annan dåre, kanske lite 90-tal över honom. Sammy, ganska kort, men jävligt grov. Fast han såg lite ut som en Bodybuilder från 80-talet. Skulle inte bli förvånad om han kom glidande idag på kungsgatan med baggy pants, midjeväska, world class linne, och en Big Pack låda med tonfisk o ris. Hängde med Rikard, MMA fighter som i nåt tjackrus bestämde sig för att bli kristen.
Missminner jag mig inte fick man se en MMA match på tv då han åkte på pisk.
detta efter att han blivit troende.
Citera
2006-10-06, 09:16
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Varför tvingades Erik hoppas av? Såg dokumentären och är nyfiken som fan, men har inte hittat svaret i tråden.

Det enda jag har att bidra med är f.ö. att Jempa ska ha tagit livet av sig. Stackarn. Men jag vet inte hur känd han var i kretsarna.
Citera
2006-10-06, 16:53
Citat:
Ursprungligen postat av Shoan
Några gubbar till, dels den skönaste juggen av alla, R*nko, som gick i gränslandet torped/dörrvakt. Bodde fortfarande hemma hos morsan i Ö***berg när han var långt över 30. Duktig thaifighter i Zorans gäng.

Sen en annan dåre, kanske lite 90-tal över honom. Sammy, ganska kort, men jävligt grov. Fast han såg lite ut som en Bodybuilder från 80-talet. Skulle inte bli förvånad om han kom glidande idag på kungsgatan med baggy pants, midjeväska, world class linne, och en Big Pack låda med tonfisk o ris. Hängde med Rikard, MMA fighter som i nåt tjackrus bestämde sig för att bli kristen.
Missminner jag mig inte fick man se en MMA match på tv då han åkte på pisk.
detta efter att han blivit troende.

Ranko som du skriver om är den största fjanten och det är just därför han aldrig umgåtts med sina landsmän speciellt mycket ingen vill ha honom i sitt gäng....killen stog och tjurade som ett barn på Joksas minnesstund i kyrkan och vem kom han ditsläpandes på om inte Hassan Sidibaba det säger ju allt om den mannen att komma med en fanatisk Muslim som Hassan vill framstå som till en Ortodox kyrka visar att det inte finns mer än sågspån i den skallen....alla i denna lilla stad vet att Ranko är feg som få och fightas endast om killen är mycket mindre än han och är värdelös på att slåss.....så glöm den fjanten lika bra att han får sitta hemma hos sin Mamma och lipa sig trött på livet....Sami som han heter (inte Sammy) höll ihop med en arab som hette Joe båda två körde hårt på steroiderna och blåste folk hej vilt till höger och vänster så Joe stack tillbaka till England där han bott innan och ingen har sett han sen dess....Sami träffar jag på då och då och idag jobbar han som personlig tränare...för ett par år sedan fick han en tumör i ryggen som dom opererade bort (vet ej om det var Cancer) han umgicks en del med Rico (mulatten som vart fimpad i Solna för en tid sedan) men idag när jag träffar han är han alltid med sin familj så jag tror inte han umgås mycket med folk utan jobbar och är med sin familj.....att Sami och Richard Bohlenius skulle ha umgåtts har jag missat helt jag känner Richard mycket väl då vi tränat en hel ihop men på den tiden var det Boxning vi tränade....har aldrig sett Richard som en fighter så att hans psyke pajade var väntat för att trycka i sig steroider och bli tuffare än man normalt är och gå ett par matcher i det skicket klarar vem somhelst av men sen att sluta med steroiderna och hålla samma mått funkar aldrig inte när man i grund och botten är en osäker och ganska vek kille och jag vet vad jag pratar om då tränat ihop med den mannen i flera år....men som sagt nu är han FRÄLST och har vandrat i samma spår som Liam och båda två är helt ute och cyklar idag och snackar bara massa skit enligt mig....Richard visade också sin feghet då det bröt ut krig mellan Jari och Milan för på den tiden sprang han runt och spelade tuff i Jaris sällskap men det räckte med ett besök från Milans gubbar på Omars klubb (Pancrase Gym) och Richard lämnade sin vän i sticket...tuff snubbe va?? Jag såg programmet om Richard då han blivit FRÄLST och då han vart förnedrad av sin motståndare och då tappade jag verkligen all respekt för den mannen för om man har blivit FRÄLST och låter Gud vara din vägledare som han sa så väljer man inte att gå upp och försöka slå någon på käften då det står i Bibeln att man ej ska skada någon....men men det kanske är så att han egentligen bara sett upp till Liam i alla år men aldrig kunnat bli som denne då men nu när han blivit FRÄLST så var det lättare så Richard gjorde som Liam han vart FRÄLST han med........
Citera
2006-10-06, 17:11
Medlem
Citat:
Kille från Skogås som började hänga i stan i tidig ålder på den tiden umgicks han mycket med Polska Zigenare och klädde sig alltid i finbyxor och skor från skobutiken Zoom (ha ha ha den butiken glömmer jag aldrig) han var tuff redan då och glömmer aldrig när han var på Eriksdalsbadet med några polare och Martin Lidberg och Magith stod och kastade i alla tjejer som gick förbi och en av Leos kompisars tjej åkte i och Leo gick fram till dessa två och bjöd upp till dans och då var dessa två brottare i 100 kg klassen och lilla Leo runt 60 kg och visst fick han sig en lavett som hette duga och sen pep han iväg och skrek att han skulle hämta Vasil men va fan han stod ju där och tog smällen det kan man ju inte förneka att det var modigt av en kille på 17 år......sen gick tiden och han började vara runt Kova mycket och jobbade åt denne under många år med allt vad det innebar.....han var stark misstänkt för skjutningen inne på Gymet på Odenplan då Kincha vart skjuten i benet (har redan skrivit om den incidenten) men han vart aldrig åtalad för det pga att bevisen inte räckte till.....finns en annan incident som han var med om det var när han vart sne på en kille från Rinkey (glömt namnet) och han gick in på Mera och klappade in kolven på puffran i skallen på den killen när det var fullt inne på Mera (undra vart han fått den idén ifrån MAFFIABRÖDER kanske HE HE HE) snuten kom men ingen hade sett något och han gick fri där med......han tillhör den liga som krigat emot Milan och hans gubbar och alla som vet vem Jari Heiskanen är vet ju att den killen också är uppväxt i Skogås så dessa två är barndomsvänner och alla som inte vet att det är Jari som är överhuvudet i det gänget som krigat emot Milan får nu veta det här.....men tillbaka till Leo....nu har han gått fri massor av gånger och även gått ur ett krig han var med i och startade för mer än 10 år sen med livet i behåll så även om han sitter en volta på livstid och får tillbringa massor av år på Finlands hårda kåkar så gråter han nog inte över detta utan ser det som så att någon gång måste det roliga ta slut och nu var det hans tur......förövrigt är det en mycket bra och trevlig kille......

Sluta snacka så mycket skit din luffare trött på dina andrahands uppgifter du verkar vara fett impad istället för att ha varit på plats! Ibba hette han på Mera och jag och Leo var där och jag höll dörren när han spöade honom, ingen torskade. TYST nu din tönt det räcker med dig "SPELA INTE HJÄLTE"
Citera
2006-10-06, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illern
Sluta snacka så mycket skit din luffare trött på dina andrahands uppgifter du verkar vara fett impad istället för att ha varit på plats! Ibba hette han på Mera och jag och Leo var där och jag höll dörren när han spöade honom, ingen torskade. TYST nu din tönt det räcker med dig "SPELA INTE HJÄLTE"

Men det är väl ungefär vad Drillen skriver också - att en kille fick stryk och att ingen torskade. Men alla tolkar vi texter olika...

Drillen. Omar var väl inte indragen i Jaris och Milans krig, eller? Vad gjorde snubbarna på Omars klubb?
Citera
2006-10-06, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av illern

Mmmm, drillen är en nigger och borde kallas drullen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in