Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
max von sydow borde checka in snart.
Nej! Det hoppas jag verkligen inte.

Han är nog en av de svenska skådisarna som jag gillar mest och som mest för de svenska skådisarna internationellt (och nej, Dolph har inte gjort ett dugg för att föra det svenska skådespeleriet framåt, han bidrog bara till att föra det bakåt!)
Beträffande Max von Sydow så är han fortfrande ganska aktiv och har sett likadan ut sedan exorcisten, vilket torde vara ett gott tecken. Han åldrades sin beskörda del då, och har sedan stannat kvar i åldern.
Däremot så kom jag att tänka på några personligheter till som jag är övertydgad om att åtminstone någon av dem checkar ut i år, dessvärre.
Mitch Miller, som en gång i tiden betecknades som Elvis "fiende" då han var ganska tillbakåtsträvande och inte ville befatta sig med sådana "nymodigheter" som Rock n' Roll på sitt skivbolag.
De andra är
Tony Martin och
Cyd Charisse, som jag tror måste ha USAs längsta kändisäktenskap (skulle ha räknat in Karl Marldens äktenskap, men vad jag vet så är inte Maldens fru vidare välkänd). Frågan är vem som klarar sig längs, Marin elle Charisse? Jag tippar på att Charisse klarar sig något längre.
Bob Hopes änka måste väl också vara ganska nära att göra sin man sällskap? De hade det tidigare rekordet i kändisäktenskapslängd.