2008-01-17, 21:45
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy
Har du nåt mer om hur det står till med hans hälsa? Jag hittar en bild på Wikipedia där han tar emot en utmärkelse av USA:s president George Bush och sitter i en rullstol, så jag fattar att nåt har hänt (om det nu inte bara är en reaktion på att träffa Bush), men vad?
Jag skulle tro att det mest är tidens tand, tyvärr. Herrn är ju nästan 90 år! En liten pikant detalj känner jag dock till om honon (vill minnas att jag hört det iaf), nämligen att han verkligen hör till undantagen av amerikaner. Han har nämligen bott i L.A. sedan han var tonåring men har trots detta aldrig tagit körkort! En riktig svensk alltså, vilket manifesteras ytterligare av att han jämt insiterade på att åka kommunalt.

Utöver detta jag jag faktiskt inte hört särskilt mycket från honom på senare år. Det senaste jag hörde var att han var riktigt lack på Michael Moore för att denne hade tjuvåkt på Bradburys romantitel när han (Moore) döpte sin film till Farenheit 9/11, men det var ju ett par år sedan. Det kanske var detta om Bush belönade honom med medaljen för, alternativt så kände sig Bradbury manad att attackera Moore för att försvara Bush som tack för utmärkelsen.
2008-01-18, 10:50
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo
Drama Queen!
Nja, enligt honom själv så var det "the real deal"

http://www.expressen.se/nyheter/1.10...-var-inte-fejk

Maten misshagade tydligen herr Beltran, som för övrigt inte vill ha någonting från det här landet säger han. Kanske de har börjat skära ner på ransonerna av champange och rostbiff i häktet måntro?

I vilket fall som helst, om nu Tito skulle trilla av pinn i häktet, tror ni då att han likväl skulle begravas här, eller skulle de bevilja hans "önskan" och flyga hans lik tebax till där han kom ifrån?
2008-01-18, 23:08
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
max von sydow borde checka in snart.
Nej! Det hoppas jag verkligen inte. Han är nog en av de svenska skådisarna som jag gillar mest och som mest för de svenska skådisarna internationellt (och nej, Dolph har inte gjort ett dugg för att föra det svenska skådespeleriet framåt, han bidrog bara till att föra det bakåt!)

Beträffande Max von Sydow så är han fortfrande ganska aktiv och har sett likadan ut sedan exorcisten, vilket torde vara ett gott tecken. Han åldrades sin beskörda del då, och har sedan stannat kvar i åldern.

Däremot så kom jag att tänka på några personligheter till som jag är övertydgad om att åtminstone någon av dem checkar ut i år, dessvärre. Mitch Miller, som en gång i tiden betecknades som Elvis "fiende" då han var ganska tillbakåtsträvande och inte ville befatta sig med sådana "nymodigheter" som Rock n' Roll på sitt skivbolag.

De andra är Tony Martin och Cyd Charisse, som jag tror måste ha USAs längsta kändisäktenskap (skulle ha räknat in Karl Marldens äktenskap, men vad jag vet så är inte Maldens fru vidare välkänd). Frågan är vem som klarar sig längs, Marin elle Charisse? Jag tippar på att Charisse klarar sig något längre.

Bob Hopes änka måste väl också vara ganska nära att göra sin man sällskap? De hade det tidigare rekordet i kändisäktenskapslängd.
2008-01-18, 23:32
Medlem
Bronkzs avatar
max är kungen. anledningen till varför jag tänkte på honom var att jag såg hans namn på nån ny film och tänkte att han måste va 100 år!. Född 29 iof, så 78 i år, trodde ärligt talat att han va äldre.

Märkligt att det är så tyst om honom i media, trots att han dyker upp i filmer från staterna med jämna mellanrum.

Annars tror jag tyvärr att Sean Connery lämnar in i år. Har det på känn.

En annan högoddsare är david letterman, triple bypass 3-4 år sedan. dock har han cash men ändå...
2008-01-19, 01:11
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miljonären.
Charlton Heston får tillbax sin cancer och dör en plågsam död...
Cancer? Har han haft det? I vilket fall som helst så tror jag inte det skulle vara hans största problem i fall han fick det. Hans Alzheimer är tyvärr långt mer fortskriden än någon annan potentiell sjukdsom han skulle kunna tänkas ha eller få inom den närmsta tiden.
2008-01-19, 01:18
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
max är kungen. anledningen till varför jag tänkte på honom var att jag såg hans namn på nån ny film och tänkte att han måste va 100 år!. Född 29 iof, så 78 i år, trodde ärligt talat att han va äldre.

Märkligt att det är så tyst om honom i media, trots att han dyker upp i filmer från staterna med jämna mellanrum.

Annars tror jag tyvärr att Sean Connery lämnar in i år. Har det på känn.

En annan högoddsare är david letterman, triple bypass 3-4 år sedan. dock har han cash men ändå...
Jaa, det är konstigt det där med Max, för helt okänd är han ju inte i Sverige (som exempelvis Bo Brundin som knappt gjort ett dugg i Sverige), tack vare Bergman filmerna. Man kan tycka att intresset borde vara större men å andra sidan så är han en skådespelare och inte en stjärna, och dem skriver tidningarna mindre om (jämför med motsatsen Dolph, där skrivs det fortfarande saker om honom trots att han varit inaktiv i 100 år).

Sean Connery tror jag inte löper någon större risk än så länge. Verkar inte finnas några andra indikationer än att han är förbaskad nöjd med att ha gått i pension och verkar njuta av sin ålders höst. De Bond som jag i så fall tror löper störst risk är Moore (ålder) och Brosnan, som har lagt på rejält sedan sina dagar som 007 och verkar vara riktigt ur form. Han borde tänka mer på sitt hjärta.
2008-01-19, 10:19
Medlem
Miljonären.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Cancer? Har han haft det? I vilket fall som helst så tror jag inte det skulle vara hans största problem i fall han fick det. Hans Alzheimer är tyvärr långt mer fortskriden än någon annan potentiell sjukdsom han skulle kunna tänkas ha eller få inom den närmsta tiden.

han har haft Prostatacancer. Han så ju jävligt gaggig ut När Mickael Moore Intervjuade han i Bowling for Columbine...
2008-01-19, 11:16
Medlem
johnny_viciouss avatar
ot raderat. Snälla, gör mer än bara posta ett namn, diskussion och skvaller är rätt högpritoriterat i den här avdelningen.

//mod
2008-01-20, 00:55
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Senator Arlen Specter tror jag ligger riktigt illa till i år. Han är väldigt sjuk i hjärncancer.
2008-01-20, 15:20
Medlem
ok, då försöker jag igen (fick mitt förra inlägg raderat, då det inte höll topic, då man visst var tvungen att komma med en disskusion om varför en viss person skulle dö)..

jag tror Whitney houston, då hon är knarkers och har så varit i ganska många år, och sett risig ut sedan åtminstone 1998. så i år tror jag att det är hennes tur att checka in..

givetvis kan detta inte vara ett skvaller, för hur kan jag redan nu ha hört att något kommer att gå hädan detta år, då jag inte har förmågan att se in i framtiden. så, att jag anser att det är Whitneys tur i år är allstå egna spekulationer om hur risig hon sett ut de senaste tio åren. samt att knarkare brukar ta lite överdoser då och då.
2008-01-20, 16:00
Medlem
Blåbärskungens avatar
Jag tror Tony Curtis(F:1925)kommer sparka hinken i år. Skulle inte förvåna mig om han "dog i sadeln".
2008-01-20, 16:14
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Har någon nämnt Muhammed Ali? Han ligger riktigt risigt till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in