Först skrev du att du jobbade med missbruksvård i många många år. sen skrev du att du jobbade med det därför att du var tvungen (du ville inte göra det egetligen). Nu skriver du att du valde jobbet för att du inte är en parasit.
Är du korkad eller bara dålig på att ljuga?
Ingen tvingar dig att ta ett arbete som innebär att du umgås med människor du hatar och föraktar. Jag upprepar, INGEN TVINGAR DIG ATT TA ETT ARBETE SOM INNEBÄR ATT DU UMÅS MED MÄNNISKOR DU HATAR OCH FÖRAKTAR. Varför i helvete jobbar man med missbruksvård om man inte har någon sorts vilja att göra en skillnad?
Att du utger dig för att ha arbetat med missbrukare och sen påstår att en knarkare alltid är en knarkare men en som "
bara testat några gånger inte är en knarkare" får dig att framstå som oseriös. Jag är inte överförtjust i missbrukande återfallsförbrytare men har ändå såpass mycket koll att jag vet att det finns missbrukare som lämnar sitt gamla liv bakom sig och återgår till ett vanligt hederligt nyktert liv som vanliga produktiva Svenssons. Att du inte tror på det eller delar samma uppfattning betyder inte ett förbannat dugg.