Jag håller med om att det låter härligt när ni berättar.
Men vad min poäng är att det är aldrig så bra som det låter.
(självklart så litar jag på det ni upplever som härligt, upplevde ni säkert som härligt)
Jag menar, det är alltid en sten,kotte,krabba,barrstrå eller annat obekvämt som stör.
Det som kändes mest lockande av det jag hitilst läst var nog på en båt, det måste ju vara bästa av båda världar. Utomhus, ja men möbler så att det känns som hemma?
jag och flickan försökte oss på att nuppa lite i skogen i helgen, smög undan på farfars 80-års kalas..men det gick sisådär..svårt att få in den rätta tekniken mot ett träd i barrskogen
Dock tog igen det på kvällen senare..
Det skönaste jag gjort var i sommras när jag gick ut 9:an och alla skulle tälta på kvällen, vi partajade rätt rejält och bortåt 4 började vi nyktra till. En riktigt het tjej(blev utnämnd till skolans snyggaste) följde med mig in i tältet och vi hade det mest underbaraste sexet. Sen dess har vi umgåtts mycket och har haft många glada nätter tillsammans men "tältsexet" slår nog det mesta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!