2005-11-03, 23:32
bl.a. detta skrev jag en kväll när jag var väldigt bäng:
(det förvånar mig att jag lyckades stava så bra, observera att inget i denna texten är redigerat i efterhand)
att vara dxm:ad och göra/säga sjuka grejer är det roligaste som finns.
fyll på!
(det förvånar mig att jag lyckades stava så bra, observera att inget i denna texten är redigerat i efterhand)
Citat:
Ursprungligen postat av speedracer
med en klo av tvättmaskiner skall jag frustrera din hjärna
vänster går framåt men en kanin kan inte gå på egen hand
idag har per suttit still
vem kan segla så långt att korken bränns upp i dess egen atmosfär?
jag har fickan full med hjältar men jag vet inte riktigt hur jag skall använda dom
är klockan ett svartslaget verktyg eller är den en brist i ett roterande spekulativ?
jag vågar inte kolla neråt för då strömmar vatten in från väggarna
jag har köpt en ballong av någon som inte gillar att vända på objekt
ett ord: kalkylering.
i framtiden ska jag kunna prata med gummiskruvar och bestämma deras klädsel i en roterande tetra-förpackning.
produkten hänger inte ihop med resten av färgen. jag bör vända på sektorn.
vill du vara vänlig och ge mig en skål med ilska och socker? det skulle underlätta min ytterdiameter med en kortslutning. jag hatar apelsiner.
PAPPA. kartongen brinner. ge mig fyra hekto livsmedelsbutiker och en sax. jag skall klippa av trädet hos grannen. han retar mig och jag gillar inte hans skärmande attityd. han ska få smaka på ett blåbär och ett ordval.
katrakamakakakapapalakalapalljävel.
en kylig mask och en överlägsen volvo 740 - behöver jag säga mer? jag har kämpat för en yttre skada.
REP REP REP KIKIKI mitt huvud cirkulerar kring en rosa stolpe och jag har femtio turkar kvar.
vänster går framåt men en kanin kan inte gå på egen hand
idag har per suttit still
vem kan segla så långt att korken bränns upp i dess egen atmosfär?
jag har fickan full med hjältar men jag vet inte riktigt hur jag skall använda dom
är klockan ett svartslaget verktyg eller är den en brist i ett roterande spekulativ?
jag vågar inte kolla neråt för då strömmar vatten in från väggarna
jag har köpt en ballong av någon som inte gillar att vända på objekt
ett ord: kalkylering.
i framtiden ska jag kunna prata med gummiskruvar och bestämma deras klädsel i en roterande tetra-förpackning.
produkten hänger inte ihop med resten av färgen. jag bör vända på sektorn.
vill du vara vänlig och ge mig en skål med ilska och socker? det skulle underlätta min ytterdiameter med en kortslutning. jag hatar apelsiner.
PAPPA. kartongen brinner. ge mig fyra hekto livsmedelsbutiker och en sax. jag skall klippa av trädet hos grannen. han retar mig och jag gillar inte hans skärmande attityd. han ska få smaka på ett blåbär och ett ordval.
katrakamakakakapapalakalapalljävel.
en kylig mask och en överlägsen volvo 740 - behöver jag säga mer? jag har kämpat för en yttre skada.
REP REP REP KIKIKI mitt huvud cirkulerar kring en rosa stolpe och jag har femtio turkar kvar.
att vara dxm:ad och göra/säga sjuka grejer är det roligaste som finns.

fyll på!