• 1
  • 2
2004-12-19, 11:39
Medlem
Cohibas avatar
Vad sägs om att dela ut Flashbackpokalen till Sveriges största tönt? Tönt alltså inte den ni hatar mest, vilket är något annat.

Mina kandidater är Henrik S Järrel ordförande i Monarkistiska förbundet och Daniel Nyhlén Stureplansjournalist på Aftonbladet.

Henriks deltagande i debatter, där han försvarar monarkin med argument från 1600-talet på ett sätt som får honom att framstå som lillgammal trots att han säkert passerat 50 och Daniels mästerliga medverkan i en dokumentär för några år sen, där han blir skitsur över att ha missats på gästlistan till en fest arrangerad av Robinson-Karin, då festfixarwannabe förtjänar att belönas.

Båda dessa förenar insnöad fånighet med tillgjort tonfall om totalt oviktiga saker. Två megastollar av hög internationell klass eller vad säger ni..?

2004-12-19, 11:44
Medlem
heartagrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cohiba
Vad sägs om att dela ut Flashbackpokalen till Sveriges största tönt? Tönt alltså inte den ni hatar mest, vilket är något annat.

Mina kandidater är Henrik S Järrel ordförande i Monarkistiska förbundet och Daniel Nyhlén Stureplansjournalist på Aftonbladet.

Båda dessa förenar insnöad fånighet med tillgjort tonfall om totalt oviktiga saker. Två megastollar av hög internationell klass eller vad säger ni..?

Lägger min röst på Grynet, töntigare och mer störande person finns inte.
2004-12-19, 11:48
Medlem
Boddies avatar
Håller nog med där. Grynet har bara blivit för mycket nu, till och med min grabb som är sex år säger att hon är så töntig att han inte vill se på henne!
2004-12-19, 11:49
Medlem
heartagrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boddie
Håller nog med där. Grynet har bara blivit för mycket nu, till och med min grabb som är sex år säger att hon är så töntig att han inte vill se på henne!

Det värsta är att det finns folk som diggar henne, förstår inte hur man kan finna underhållningsvärde i det hela.
2004-12-19, 11:54
Medlem
Boddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heartagram
Det värsta är att det finns folk som diggar henne, förstår inte hur man kan finna underhållningsvärde i det hela.

Exakt hon bara gapar och skriker hela tiden, hennes immitationer är kass ja nästan allt hon gör!
2004-12-19, 11:55
Medlem
Lägger gärna en på grynet oxå,vinner även som svergies retfullaste person.
Tror hon bara lever ut det hon inte fick va som tonåring.Igentligen så tycker hon
att hon e ascool.Hon måste straffas
2004-12-19, 11:56
Medlem
Cohibas avatar
Grynet är också en mycket bra kandidat.

När vi fått ett antal nominerade kan vi ha omröstning...
2004-12-19, 11:57
Medlem
heartagrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cohiba
Grynet är också en mycket bra kandidat.

När vi fått ett antal nominerade kan vi ha omröstning...

Låter vettigt, vi gör ju trots allt samhället en tjänst...
2004-12-19, 12:01
Medlem
slokhatts avatar
Robinson-Robban.
Med lite tur så blir han inlåst ett tag efter sin fejkade hjälteinsats.
2004-12-19, 12:09
Bannlyst
Lägger min röst på K-G Hammar.Totalt verklighetsfrämmande.
2004-12-19, 12:10
Medlem
Bög-Daniel hamnar nog långt upp på listan. Men Lars-Åke Lagrell på SvFF är rätt högt klassad han också.
2004-12-19, 12:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slokhatt
Robinson-Robban.
Med lite tur så blir han inlåst ett tag efter sin fejkade hjälteinsats.
Vilken jävla råtta han är, hoppas han får skaka galler i all evighet..
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in