faktiskt så är dina argument som jag ser det ok i tråden och sitt sammanhang. Lite kul bara att du delar ut en tillsägelse för OT och strax senare själv går OT genom en oneliner :
Rot lelle, du har i alla fall gjort min dag lite gladare...
Gav du dig själv en tillsägelse där eller är det skillnad på folk och folk

Eller du kanske gjorde bedömningen att det tillförde tråden något unikt, vad fan vet jag.
Attityden du har i diskussionen är lite onödig, lille vän. Vännen, lille vän...

Det känns som du medvetet klappar användaren på huvudet men det kanske är en skitsak. Fast i långa loppet upplevs det bara som att du nedvärderar oss. Jag brukar använda dina fraser när jag tilltalar min 4-åring, aldrig någonsin i ett vuxet sammanhang.
Använd gärna provokationen när du debatterar privat, men som mods behöver du inte sätta dig på folk eller försöka spela Allan. Bara en tanke...
Sedan ser det lite lattjo ut när en mod med fet stil talar om att en användare inte ska tramsa och att fan, hans moster och digerdöden kommer att drabba honom nästa gång han gör det. Några inlägg senare tramsar en mod till det, men det var väl ok? Roligt var det i alla fall.
Edit:inget illa ment mot dig Enver, jag är själv mästare på att tappa tråden, men i sammanhanget blev det lite dingt i agerandet från modsen