2004-10-04, 08:09
För ungefär 6 månader sedan hade jag köpt 100mg 5-meo-DIPT och samma mängd 2c-e.
Detta lyckades jag såklart överdosera i vanlig ordning.
Och dom närmaste timmarna efter intag fick jag spendera i ett väldigt jobbig lägenhet.
Det började med att jag fick lite CEVs. Oh va fint tänkte jag när jag låg i soffan och lyssnade på musik.
Bara några minuter efter detta började det spåra ur lite.
Alla mönster och färgera accelererade till tiodubbla hastigheten
Mina ögon trycktes nedåt, kunde fan inte titta upp från golvet hur gärna jag än ville.
Mina CEVs hade nu blandat sig med mitt synfält, nu gick det inte att fly.
Jag skulle noga våga gemföra det med att stirra in i heljuset på en bil i 2h.
Detta är nog bland det jobbigaste jag upplevt, var helt övertygad att min skalle skulle explodera.
OK till saken: efter denna skojfriska kväll har jag haft ganska kass syn:
Ser motiontrails, prickar, svarta och blåa bågar i ögonvråarna, ett lätt brus typ "myrornas krig" när jag blundar.
Och om jag tittar på ljusa färger t.ex ett moln så kokar det nästan med genomskinliga mönster.
Om jag koncentrerar mig på en punkt t.ex en klockvisare så kan klockan börja röra lite på sig, växer,krymper,lutar.
Om jag stirrar på en lampa eller vilken ljuskälla somhelst "fastnar ljuset" mitt i synen på mig under en minut eller två.
Och nu efter dom senaste veckornas svampätande så börjar effekterna intensifieras.
Nu när jag vakat hela natten blir det nästan flummigt.
Är detta någon mild form av Hppd?
Eller kanske bara något alla psykonauter får uppleva förr eller senare?
Trippa lungt..
Detta lyckades jag såklart överdosera i vanlig ordning.
Och dom närmaste timmarna efter intag fick jag spendera i ett väldigt jobbig lägenhet.
Det började med att jag fick lite CEVs. Oh va fint tänkte jag när jag låg i soffan och lyssnade på musik.
Bara några minuter efter detta började det spåra ur lite.
Alla mönster och färgera accelererade till tiodubbla hastigheten
Mina ögon trycktes nedåt, kunde fan inte titta upp från golvet hur gärna jag än ville.
Mina CEVs hade nu blandat sig med mitt synfält, nu gick det inte att fly.
Jag skulle noga våga gemföra det med att stirra in i heljuset på en bil i 2h.
Detta är nog bland det jobbigaste jag upplevt, var helt övertygad att min skalle skulle explodera.
OK till saken: efter denna skojfriska kväll har jag haft ganska kass syn:
Ser motiontrails, prickar, svarta och blåa bågar i ögonvråarna, ett lätt brus typ "myrornas krig" när jag blundar.
Och om jag tittar på ljusa färger t.ex ett moln så kokar det nästan med genomskinliga mönster.
Om jag koncentrerar mig på en punkt t.ex en klockvisare så kan klockan börja röra lite på sig, växer,krymper,lutar.
Om jag stirrar på en lampa eller vilken ljuskälla somhelst "fastnar ljuset" mitt i synen på mig under en minut eller två.
Och nu efter dom senaste veckornas svampätande så börjar effekterna intensifieras.
Nu när jag vakat hela natten blir det nästan flummigt.
Är detta någon mild form av Hppd?
Eller kanske bara något alla psykonauter får uppleva förr eller senare?
Trippa lungt..