Citat:
Ursprungligen postat av pera
OK ni har givetvis rtt, men det r vl isf lika OT att skriva "det r bara fega mnniskor som tar livet av sig/sjlvmord r okristligt" och liknande som har skrivits? Det r ocks en form av moral och har knappast nt med mnet "skvaller" att gra det heller.
S ta grna bort mina inlgg om ni tar bort dessa ocks!
Citat:
Ursprungligen postat av Somte
Vad vill du egentligen ska avhandlas hr?
Nu ska egentligen modereringstgrder tas i PM, men eftersom vldigt f hr verkar ha fattat att de befinner sig i skvaller s tar jag det publikt.
Pera: De inlggen ska naturligtvis ocks raderas, dock s skrivs det runt 200 inlgg mellan varven jag r online, s det r aningen svrt att hnga med.
Somte: Skvaller om johanna, vad trodde du?
vriga: Alla vet att hon r dd, alla vet ocks att vissa tycker det r sorgligt och att vissa tycker att det var rtt t henne, men vad har det att tillfra skvaller att ni skriver detta? RIP, VIF m.m bidrar inte, vilket jag skrivit en gng frut. Sen kan jag inte frst hur vissa brjar sitt inlgg med "mycket ot nu men" eller "ot:". Vad tror ni kommer hnda med de inlggen? Dom r ju ot, och ni vet om det, varfr d posta det? Helt obegripligt fr mej.
Det GR helt enkelt inte att hlla den hr trden i schack utan att anvndarna (ni allts) sjlva frstr att ondiga ot-diskussioner inte bidrar till ngot. S lnge ni tycker att inlgg som "tragiskt" "rip" m.m. verkligen gr en skvalleravdelning mer lsvrd kommer det ocks att bli s, vilket r mycket synd. Det VERKLIGA skvallret druknar i allt nonsens. Vem bryr sej om vad kalle svensson i lyksele tycker om johannas dd.
Hoppas verkligen ni frstr och vill gra den hr trden bttre som det r nu r den ointressant.
//Johnny_vicious, bde som moderator och anvndare.
Edit: Skrev visst att skvaller var ointressant, menade den hr trden naturligtvis.