2012-08-23, 23:59
Medlem
k0nsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkstrumpa
Sen angende Joel Rapo.
5 Augusti i sammanfattningen s poserar han p diverse gangstah-bilder, men jag lade mrke till att p ena bilden har han en tribal-tatuering p hger axel, och p en annan bild r det ett annat motiv?
Konstigt... Nn som vet mer om detta?

Ja, mrkligt. Tusch?

-k0nsl
2012-08-24, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkstrumpa
Sen angende Joel Rapo.
5 Augusti i sammanfattningen s poserar han p diverse gangstah-bilder, men jag lade mrke till att p ena bilden har han en tribal-tatuering p hger axel, och p en annan bild r det ett annat motiv?
Konstigt... Nn som vet mer om detta?
http://www.nyteknik.se/popular_tekni...ticle42050.ece
2012-08-24, 00:06
Medlem
Boglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Har suttit och vntat p en sammanfattning och s r det en jvla tl;dr.
Hur djvla lat fr man vara? Sg det till stackarn som satte ihop sammanfattningen, din pajas.
2012-08-24, 00:12
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Har suttit och vntat p en sammanfattning och s r det en jvla tl;dr.

r gangland sweden ett skmt?

Den absolut bsta sammanfattningen och roligaste jag och de flesta p detta forum lst p lnge

, och du gnller?
2012-08-24, 00:23
Medlem
MontagueHWithnails avatar
Nu har sammanfattningen uppdaterats med dagens nyheter - har jag missat ngonting tar jag som vanligt tacksamt emot synpunkter.

http://gangland.phpfogapp.com/

Emotser vidare inspektion av vr nyfunne vn Robin imorgon, br dimpa ner en dom under morgonkvisten.

Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Har vi fler domar eller nyheter att lsa? Sugen som fan p lite skratt

Ny kommer gissningsvis imorgon, men har du verkligen lst alla domar och FUP:ar vi plockat fram hittills? Finns flera hundra sidor pur komik att g igenom, samtliga dokument finns i sammanfattningen.
2012-08-24, 00:30
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MontagueHWithnail
Nu har sammanfattningen uppdaterats med dagens nyheter - har jag missat ngonting tar jag som vanligt tacksamt emot synpunkter.

http://gangland.phpfogapp.com/

Emotser vidare inspektion av vr nyfunne vn Robin imorgon, br dimpa ner en dom under morgonkvisten.

Ny kommer gissningsvis imorgon, men har du verkligen lst alla domar och FUP:ar vi plockat fram hittills? Finns flera hundra sidor pur komik att g igenom, samtliga dokument finns i sammanfattningen.

Bilderna funkar sisdr, bara s du vet.
2012-08-24, 00:53
Medlem
Raffa passar p p Astrid Lindgrens vrld bland alla sagofigurer vilken jvla Mupp detta verkar vara! Och den dr Hanna verkar ju vaa allt annat n frisk!
2012-08-24, 01:04
Medlem
Millediablos avatar
Denna Hannah som vntar barn, vem r fadern tror ni? Vldtktsmnnen eller Raffa, oavsett r det snt hr man betalar skatt fr. Stter ett par spnn p att det blir svrt att hitta en fader med betalningsfrmga som kan frsrja det barnet. Det r synd om barnet oavsett.
2012-08-24, 01:15
Medlem
Boglas avatar
Uppdatering p Gangland WOOOORLDs hemsida! Nu dementerar man "C23-sprret" och Jonte Krigs medlemskap! Har Lule-killen anlnt till Norge tro?
2012-08-24, 01:38
Medlem
brum brums avatar
Hmm, kolla in Ganglands hemsida nyss, det r massa lnder med nu som avdelningar. Givetvis tror jag inte det r sant. Men en tanke slog mig. Kan Raffa frska sig p en Dahno Acar? Som jag frsttt det genom FBs "grapewine" s attraherar Danho A massa kids sugna p livet de sett glorifierat p TV o film o fr dem att betala medlemsavgifter. Kan det vara s att Raffa frsker sig p samma grejj?

Frvrigt tack alla som fyller trden med frstahands info, vore kul om samma skedde med alla bekrftade vldsmn i Svea. F tillbaka skamplen s att sga.
2012-08-24, 01:39
Bannlyst
"GANGLAND ber om urskt till C23 s gare fr de helt obrigripliga missfrstnd som figurerat p ex Flashback och andra forum"

Ja...obrigipligt r fan precis vad det r. Att nn bara i sin vildaste fantasi...osv osv osv.
2012-08-24, 01:49
Medlem
Ser ut att dom uppdaterat

http://www.ganglandworld.com/

allt kan ni lsa dr over and out, spekulationer eller ''phitt'' kallade vad ni vill

Trevlig kvll

Nu slutar jag denna ljliga trden fr gngen terkommer endast med uppdateringar sedan kan ni spekulera hej vilt och anta falska fuppar, person nummer med mera kan ven informera att vissa grupperingar nskat Vargas/Gangland lycka till i Sverige, ingen har agg mot ngon gllande organisationer finns folk som tagit del av riktiga fuppar samt annat smtt och gott. Sprida lgner p flashback r ltt smutkasta folk e ltt all kritik ni ger Gangland r bara positiv. Polisen verkar ta det p stort allvar iaf om man kollar kreepern lngst ner i hrnet, samt Spo,klagarmyndigheter,
Polis myndigheter, mnga avdelningar som ppnats mycket rekrytering antar jag

PS: Finns folk inom Organisationer som rkat ut fr liknande hndelser och finns folk som kan lsa mellan raderna som skrattar t det ni skriver

Br detta tas p allvar eller inte?

terstr att se

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in