Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-23, 15:00
  #2233
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crixxus
Han måste ju vara en tung slugger, tror du inte han skonade dig bara?


Jo, så kan det vara. Har inte kunnat sova sen detta hände av rädsla för eventuella repressalier. Sockerbetan har dock inte ens försökt bjuda mig på CAFFE vilket är väldigt tråkigt. Kanske kommer sockerbetan och slåss med min dörr iklädd en ny JACKA på vilken texten "SUGARHILL GANG" står i old english. Fast han kanske har slutat med cirkusakrobatiken nedför trappan och inte vill riskera att dörren gör motstånd? Frågan lämnas öppen.
2012-08-23, 15:01
  #2234
Medlem
[quote=Avalancheking]Tyvärr, även om jag mycket väl vet vem Raffa är, har jag inte riktigt lika underhållande historier att berätta för er som många andra här verkar ha. Men kan berätta en halvkul incident som inträffade för ungefär 5 år sedan. Kan skilja ngt år hit eller dit.


Raffa umgicks med en viss Ale*a*der H*gl*nd mycket och de hade förfestat hos A. De gick senare ut tillsammans med 2 wt brudar till ett ställe som då hette Valentine. Jag var där med min kompis och hans tjej. Vi satt och drack några öl när A frågar om jag vill köpa röka. Jag var rätt sur på min kompis då för ngt jag inte riktigt kommer ihåg. Nej, stick nu ser du inte att vi snackar här sa jag. De båda stack men kom senare tillbaka, bra mycket mer tankade än första gången de kom fram. De sa att min kompis, som också råkar heta samma namn som Raffas kompis, frågade efter mig utanför. Jag går ut men ser inte min vän. Bakifrån får jag då en smäll när jag ser ut bland människorna efter min vän. Vänder mig om och ser bensoraffa och hans kompis A. Jag tar A och smäller han så han åker i backen och somnar. Ja, han somnade helt. Han kunde lika gärna snarkat. Jag tar tag i raffas hals och håller tag i den. "varför blandar du in mig för", säger han då. Sen får han två lavetter och då springer han, och skiter i sin vän som ligger och sover, in mot city.

En annan gång slappade jag honom på en fest på Linehed också. Han pratade om vilka han kände hit och dit och försökte imponera på ett par tjejer. Jag sa: ingen vill höra detta Raffa. han blev kaxig och fick sig ett par smällar så han höll käften.[/QUOT

Hahaha, du råkar inte ha nåra FOTTO på detta, det vore guld värt😃. Fortsätt gärna med såna smaskiga historier om sockerbetan
2012-08-23, 15:19
  #2235
Medlem
veritatems avatar
Är lite nyfiken på Ganglands kvinno avdelning !!!
Nån som kan droppa lite bilder kanske ?
Har endast sett en på bilden där gangstern suger av knivskaftet och har sveriges skitigaste tubsockar.
Hon ser i och för sig ut att vara tagen från omslaget på Crack Whore Magazine.
2012-08-23, 15:38
  #2236
Medlem
AN602s avatar
Det verkar som general/support/ödlenapparen Andreas Hallberg har raderat sitt konto på Facebook, en djup tragedi.
2012-08-23, 16:02
  #2237
Medlem
envokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Du verkar helt tappad och tillför inget annat än raffas favoritrecept, mytomani. Malin har aldrig varit Sverigedemokrat och aldrig haft en relation med JÅ. Hon är dessutom för närvarande tillsammans med en kille, Hen*ik vars halvbror är mörkhyad (Från Gambia). Att berätta anekdoter, rolig eller informativ fakta i all ära, men ljug inte.

OnT: Jag har en mycket rolig och, till skillnad från pajasens saga ovan, sann berättelse om sockerbetan och allas vår president Raffa jag kan återkomma med. =)


Att ineha fel information ( 100 på att jag läst mig till detta) innebär inte att man är mytoman. Jag ska se vad jag hittar och återkommer om detta. Detta va ju som sagt ett antal år sedan.

Är riktigt imponerad över att du lyckats ge kungtung på truten flera gånger!är du inte rädd? Använde du en dörr? Du måste med all säkerhet vara president i något lika häftigt gäng.. För en vanlig dödlig tror jag inte rår på honom!
2012-08-23, 16:02
  #2238
Medlem
[quote=jag001]
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Tyvärr, även om jag mycket väl vet vem Raffa är, har jag inte riktigt lika underhållande historier att berätta för er som många andra här verkar ha. Men kan berätta en halvkul incident som inträffade för ungefär 5 år sedan. Kan skilja ngt år hit eller dit.


Raffa umgicks med en viss Ale*a*der H*gl*nd mycket och de hade förfestat hos A. De gick senare ut tillsammans med 2 wt brudar till ett ställe som då hette Valentine. Jag var där med min kompis och hans tjej. Vi satt och drack några öl när A frågar om jag vill köpa röka. Jag var rätt sur på min kompis då för ngt jag inte riktigt kommer ihåg. Nej, stick nu ser du inte att vi snackar här sa jag. De båda stack men kom senare tillbaka, bra mycket mer tankade än första gången de kom fram. De sa att min kompis, som också råkar heta samma namn som Raffas kompis, frågade efter mig utanför. Jag går ut men ser inte min vän. Bakifrån får jag då en smäll när jag ser ut bland människorna efter min vän. Vänder mig om och ser bensoraffa och hans kompis A. Jag tar A och smäller han så han åker i backen och somnar. Ja, han somnade helt. Han kunde lika gärna snarkat. Jag tar tag i raffas hals och håller tag i den. "varför blandar du in mig för", säger han då. Sen får han två lavetter och då springer han, och skiter i sin vän som ligger och sover, in mot city.

En annan gång slappade jag honom på en fest på Linehed också. Han pratade om vilka han kände hit och dit och försökte imponera på ett par tjejer. Jag sa: ingen vill höra detta Raffa. han blev kaxig och fick sig ett par smällar så han höll käften.[/QUOT

Hahaha, du råkar inte ha nåra FOTTO på detta, det vore guld värt��. Fortsätt gärna med såna smaskiga historier om sockerbetan
Japp, låter som våran raffa de... börjar grina som alla andra ggr
2012-08-23, 16:10
  #2239
Medlem
AN602s avatar
Fann ytterligare en anhängare till FOTTOsyndikatet, Robin Enefjäll

http://minfil.se/B1J1X7acb8/robin.JPG

Oklart vilken position livsformen innehar, men en gissning är sekreterare.

http://minfil.se/C2JdXeacbc/president.JPG
2012-08-23, 16:27
  #2240
Medlem
tglrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AN602
Fann ytterligare en anhängare till FOTTOsyndikatet, Robin Enefjäll

http://minfil.se/B1J1X7acb8/robin.JPG

Oklart vilken position livsformen innehar, men en gissning är sekreterare.

http://minfil.se/C2JdXeacbc/president.JPG

Haha, herregud vad fjantigt det är när de skriver "Presidenten" etc, istället för personens namn.
2012-08-23, 16:30
  #2241
Medlem
Tack alla inblandade för nästan 15 timmars underhållande läsning, Raffa är lyteskomik definierat.
Känns tomt att ha kommit till slutet på tråden, även om jag är rädd för att vi inte ens är nära något slut på historien Raffa ännu på ett tag.

Har inte sett det nämnas i varken denna eller gangland-tråden, men Raffas skrift har skiljt dig en del mellan inläggen, skulle tippa på att hans tjocka kompis skrivit en hel del av hans inlägg.
(Dom gånger han varit ute med Vargas, verkar även tjockisen ha setts med Raffa, så antar att tjockisen är Vargas vålnad när han är på besök.)

Skulle också vara kul att veta vilken kommun Dalarna G.L. etablerat (jaja) sig i. FU?


Enda sedan jag började läsa dessa tre trådar (vimmerby-GL-Raffa) har jag sett en bild
framför mig, likheterna är många; http://minfil.se/D4JbXfacb4


Det enda som skrämmer mig mer än Raffa är kåtresponsen på WT'n Evelina. Tragiskt.
2012-08-23, 16:30
  #2242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AN602
Fann ytterligare en anhängare till FOTTOsyndikatet, Robin Enefjäll

http://minfil.se/B1J1X7acb8/robin.JPG

Oklart vilken position livsformen innehar, men en gissning är sekreterare.

http://minfil.se/C2JdXeacbc/president.JPG


Saken är den att jag är 99% att Raffa och hans 2-3 medlemmar har haft som plan att posta sådana saker offentligt bara för att lura folk till att tro att de tillhör någonting större, med andra ledaren och medlemmar.

Han har kallat sig själv för VP bara för att han hela tiden ska kunna säga att han bara följer order och för att kunna skrämma idioterna och imponera på WT-hororna som dras till honom med en "Secret Big Boss".

Jag kan satsa ett finger på att så är fallet och att hela hans upplägg har varit att framställa Gayland som något stort för att tillslut få det att locka till sig folk och bli stort. "Fake it until you make it" kallas denna taktik och jag personligen tycker att detta är väldigt uppenbart, särskilt nu under de senaste dagarna då det plötsligt har öppnats nya avdelningar överallt och detta förklara också hans Vargas, Xbox Man, Jonte Kanyl och de andra presidenterna.

När han såg att Jonte nappade blev han överlycklig för att han nu kunde ha en riktig person att hänga presidentrocken på och snabbt dubbade honom till King of Norway, men det sket sig när Jonte Hiv inte kunde walk the walk.

Jag vill mena att detta förklara bra många mysterier rörande Raffas mongoloida onlinebeteende.

Vad tror de lärde om detta?
2012-08-23, 16:30
  #2243
Avstängd
klimvoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tglr
Haha, herregud vad fjantigt det är när de skriver "Presidenten" etc, istället för personens namn.
Vadå världsomspännande organisation
2012-08-23, 16:31
  #2244
Medlem
Ursäkta mig för OT. Men vart ser ni allt han skriver på FB?? Jag kommer bara till en sida där det står att det är hans riktiga FB, men inga loggar eller nåt?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback