Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-21, 20:26
  #2029
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -rascal-
Varför dras fina flickor till puckade pojkar? Men det är tarvligt att hänga ut henne så jag tycker att länken kan plockas bort.
Läser tråden med stor behållning och har svårt att avgöra om den är på "riktigt".

Det är inte alltid intelligensen befinner sig i paritet med utseendet på brudar som beblandar sig med blattar och negrer.
Väldigt sällan vill jag säga.

Man kan faktiskt tro att det är ett skämt detta gagland, men verkligheten kan faktiskt överträffa fantasin ibland.
Ös nu på med allt som gör vårt liv lite roligare, ett garv förlänger livet!
2012-08-21, 20:40
  #2030
Medlem
AN602s avatar
Uppdatering på http://ganglandworld.com/

"Gangland Förklarar Krig mot en gruppering '' Så kallat invadrar gäng som slått sig i hop med Nynassisten Patrik Hansson''
Gangland står redo för Attacker mot Fadil Kurti,Irfan Jejna,Patrik Hansson deras Familjer annhängare och allierade



Gangland Sweden väljer att titta på och ta avstånd medans Gangland World kommer ner och tar hand om Situationen medelar Vargas Pancamo
och lär dom en ordentligt läxa allierade till Gangland WORLD har kallats in och Gangland WORLD 187 Grupp.

Gangland Sweden står just nu maktlösa eftersom Polisen står utanför deras adresser och dom blivit punkt markerade i Sverige och stoppade så fort dom närmar sig någon av adresserna och har span från alla håll och kanter

Vargas Pancamo medelar att öga för öga tand för tand.
Ge sig på en av Oss ger du dig på ett internationelt nätverk Härmed Förklarar Gangland KRIG.
Aktioner kommer att ske när hur var är oklart men det kommer att hända och skapa mycket rubriker och nu kommer Sverige få se vad som kommer att Ske och det kommer skaka till ordentligt.

Mvh Gangland World Avdelningar Samt Allierade Till GanglandWorld Gangland Sweden har inte allierade och vill inte förknippas
med något gäng eller i samrörelse med något annat gäng."
2012-08-21, 20:41
  #2031
Medlem
kurtspurts avatar
Undrar om det här kan vara GL:s polska webbplats, med tanke på URLen...

http://www.fotto.pl/
2012-08-21, 20:42
  #2032
Medlem
Jahapp då är man borta ett par dagar och märker att det blivit över 100 nya sidor.. Kan någon göra en liten sammanfattning? Har raffset spöat några fler? nå fler bilder ? Hur är läget i vimmelby?
2012-08-21, 20:45
  #2033
Medlem
backflash21s avatar
Vem var det som ringde in till aschbergs radioprogram idag och pratade om gangland?

Gjorde min dag på jobbet, tack!
2012-08-21, 20:51
  #2034
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AN602
Uppdatering på http://ganglandworld.com/

"Gangland Förklarar Krig mot en gruppering '' Så kallat invadrar gäng som slått sig i hop med Nynassisten Patrik Hansson''
Gangland står redo för Attacker mot Fadil Kurti,Irfan Jejna,Patrik Hansson deras Familjer annhängare och allierade



Gangland Sweden väljer att titta på och ta avstånd medans Gangland World kommer ner och tar hand om Situationen medelar Vargas Pancamo
och lär dom en ordentligt läxa allierade till Gangland WORLD har kallats in och Gangland WORLD 187 Grupp.

Gangland Sweden står just nu maktlösa eftersom Polisen står utanför deras adresser och dom blivit punkt markerade i Sverige och stoppade så fort dom närmar sig någon av adresserna och har span från alla håll och kanter

Vargas Pancamo medelar att öga för öga tand för tand.
Ge sig på en av Oss ger du dig på ett internationelt nätverk Härmed Förklarar Gangland KRIG.
Aktioner kommer att ske när hur var är oklart men det kommer att hända och skapa mycket rubriker och nu kommer Sverige få se vad som kommer att Ske och det kommer skaka till ordentligt.

Mvh Gangland World Avdelningar Samt Allierade Till GanglandWorld Gangland Sweden har inte allierade och vill inte förknippas
med något gäng eller i samrörelse med något annat gäng."


Är det bara jag som tycker det är ohyggligt dumt att skriva ut på sin sida att man går ut i krig mot vissa personer, och att det kommer personer utifrån? Även att lillslida123 la ut adressen till "klubben" i denna tråd?
2012-08-21, 20:57
  #2035
Medlem
Gangland Sweden, Gangland Army, Ganglands kvinnoavdelning, Gangland World, Gangland WORLD 187 Grupp... Dom verkar ha fler avdelningar än medlemmar

Btw, fortsätter deras Wanted-lista att växa i samma takt så lär dom ha ett 30-tal eftersökta personer innan året är slut. Kan det bli mer fail?

Så en fråga. Bilden där Ante, Raffa, Alex poserar med två andra killar, vilka är dom? Dvs babyface och indiern. Vart är dessa stationerade?
2012-08-21, 20:58
  #2036
Medlem
renkaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backflash21
Vem var det som ringde in till aschbergs radioprogram idag och pratade om gangland?

Gjorde min dag på jobbet, tack!


Kan du vara vänlig och utveckla vad som sades? Har kollat på sr och itunes och programmet
ligger inte uppe ännu.
2012-08-21, 21:04
  #2037
Medlem
MontagueHWithnails avatar
Ganglands Wanted-lista är uppdaterad - Fadil och Irfan, bägge herrar som hovrätten nyligen frikände för grov misshandel av Raffa. Måste svidit rejält i Ganglands ekonomi.

Citat:
Ursprungligen postat av backflash21
Vem var det som ringde in till aschbergs radioprogram idag och pratade om gangland?

Gjorde min dag på jobbet, tack!

Berätta om detta med ALL omedelbar hast!
2012-08-21, 21:05
  #2038
Medlem
fuckerofmotherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raccor
Är det bara jag som tycker det är ohyggligt dumt att skriva ut på sin sida att man går ut i krig mot vissa personer, och att det kommer personer utifrån? Även att lillslida123 la ut adressen till "klubben" i denna tråd?

Ja, det är bara du som tycker det för vi andra vet att det som du kritiserar är "Vimmerby Style Gangster Shit". Det vill säga att det är så man kör när man är Suicide Soldier Gangbanger från Vimmerby, man pissar helt enkelt på allt och alla och golar sig själv innan någon annan hinner göra det.

Other Gangs Play but Gangland Kills.


On topic:

I den senaste uppdateringen på Gayland sidan vill man på slutet lyfta fram att de inte har samröre med andra gäng, nu helt plötsligt. vad tror ni det beror på då det förut skröts om samarbete och killsex med OG. Jag tror att transvestiten som brukar lusläsa allt som står om honom på flashback kanske skickade ett styggt meddelande till the Butcher of Vimmerby...

Eller kanske Banandildos, HA eller några andra som han har namedroppat har kontaktat honom, vad vet jag?
__________________
Senast redigerad av fuckerofmothers 2012-08-21 kl. 21:47.
2012-08-21, 21:07
  #2039
Medlem
gurkmajjas avatar
Herre min skapare vilken uppvisning i mytomani.

Och i vanlig ordning går man ut med hot på sin hemsida, istället för att sätta hoten i verket och sen se till att inte gola ner varandra. Sjukdomstillståndet tycks förvärras.
2012-08-21, 21:08
  #2040
Medlem
backflash21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av renkaos
Kan du vara vänlig och utveckla vad som sades? Har kollat på sr och itunes och programmet
ligger inte uppe ännu.

ashberg intervjuade mile milesovics sk livvakt. Och nån ringde in och frågade vad han hört om gangland och han sa att han hade hört talas om det. Aschberg frågade va det var och ringaren sa att det va hobby gangsters eller nått. skulle varit roligare om han ringde in och varnade om gangland samt hotade robert aschberg.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback