2012-08-15, 17:20
Medlem
I förhörsprotokoll uppger Raffa:

"Om han blir häktad vill han bli placerad i skyddshäkte. Detta pga att han har "kontrakt" på sig. Han är eftersökt av Bandidos, OG, Hells Angels"

Jösses, verkar som att enligt egen utsago så har raffa hela Sveriges kriminella element efter sig. Konstigt att han på senare tid hävdar att han har OG som backup.

Detta finns på sidan 13 i "facebook" pdf-filen.
2012-08-15, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjack-i-starkol
Men din nolla, det är ett utdrag ur ett polisförhör.
Grejen var väl den att han kände om det var cannabis eller hasch. Ser du inte det roliga i det? Nu har jag inte läst förhöret själv men är citatet korrekt så är det skitkul!
2012-08-15, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel123
I förhörsprotokoll uppger Raffa:

"Om han blir häktad vill han bli placerad i skyddshäkte. Detta pga att han har "kontrakt" på sig. Han är eftersökt av Bandidos, OG, Hells Angels"

Jösses, verkar som att enligt egen utsago så har raffa hela Sveriges kriminella element efter sig. Konstigt att han på senare tid hävdar att han har OG som backup.

Detta finns på sidan 13 i "facebook" pdf-filen.
Är detta bekräftat?
2012-08-15, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
Är detta bekräftat?

Bekräftat? Det står klart och tydligt i förhörsprotokollet.

Raffe har ju själv hotat med att han har stöd från OG och albaner från Göteborg i tråden.

Om du menar att kontraktet på hans huvud är bekräftat så får jag göra dig missnöjd, det troligaste är att Raffe, mytoman som han är, har hittat på detta.
2012-08-15, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel123
Bekräftat? Det står klart och tydligt i förhörsprotokollet.

Raffe har ju själv hotat med att han har stöd från OG och albaner från Göteborg i tråden.

Om du menar att kontraktet på hans huvud är bekräftat så får jag göra dig missnöjd, det troligaste är att Raffe, mytoman som han är, har hittat på detta.
Menar begäran av skyddshäkte,är det hans egna ord
2012-08-15, 17:35
Medlem
Citat:

Ja, hans egna ord. Han sa till polisen att om han blev häktad ville han bli placerad i skyddshäkte, blev han släppt ville han åka hem till mamma. Står klart och tydligt på sidan 13
2012-08-15, 17:35
Medlem
Chamoniards avatar
Herregud....
Här händer det grejjer. Flashbacks tapperhetsmedalj till RaffaPancamo, Montague och alla andra som gräver. Plötsligt har vi så mycket information att vi knappt kan sortera det.

Absolut fascinerande läsning. Oslagbar inblick i en mycket tragisk persons liv och en beskrivning av småstadskriminalitet som livsstil.

Jag är mållös.
2012-08-15, 17:40
Medlem
nej-s avatar
Citat:

I förhöret så står det klart och tydligt:

"Om han blir häktad vill han bli placerad i skyddshäkte. Detta p g a att han har "kontrakt" på sig. Han är eftersökt av Bandidos, OG och HA."
2012-08-15, 17:40
Medlem
RaffaPancamos avatar
Lyssnar på Just Lose It och Rain Man och läser FUP.
Känns som att utvalda delar av musiken handlar om Raffis!
2012-08-15, 17:45
Medlem
kurtspurts avatar
Raffset måste vara agrymt nöjd med dessa FUP. Det finns ju trots allt flera FOTTOn i dem!

Sida 36 i många brott-PDFen: "En kille som heter Rafal skall kasta ölburkar på bilar". Vilken j*vla gangster! Man undrar ju om någon av burkarna studsade tillbaka och orsakade blodvite...
2012-08-15, 17:56
Medlem
MontagueHWithnails avatar
Det här innehåller så mycket episk mental slapstick att spydighetsfaktorn i hjärnbalken närapå imploderar.

Han har alltså en textfil på sin dator vid namn "skulder.text" - den innehåller namn och adress på personer han köpt dopingpreparat av, samt för vilken summa. Jag skrattade så jag fick hålla i skrivbordet för att hålla mig upprätt.

FOTTON på vederbörande med nämnda dopingpreparat i handen.

Innan han får reda på att data-konstapeln plockat fram hela chat-loggen från hans dator:
"Han är inte så "trög" att han skulle hota någon via chatt."

Det måste för övrigt vara första gången dessa poliser gjorde en husrannsakan och fått detta bemötande:

"När poliserna N Leander, T Kollin och H Liljegren kom in i lägenheten möttes de av Rafal. Han sa omgående "ska jag ta fram grejorna"? "

Därefter, i sedvanlig manér, skyller han allting på sin sambo. Denne får i sin tur reda på Raffas affär med denne Avva i samband med denna utredning.

Jag undrar på ett ungefär vilka skrattkonvulsioner som ekat genom polishuset i Vimmerby när de ögnat igenom Ganglands webbplats samt intervjuer hos C23.
2012-08-15, 17:57
Medlem
Bullshit, med dom papprena han har aldrig sagt att han har problem med någon eller något
och han sitter inte i skyddshäkte eller suttit i skyddshäkte fram med RIKTIGA papper, detta är ju bara bullshit så man skrattar

Nyheter P4 Kalmar
Ett gängkrig kan vara på gång i Hultsfred och Vimmerby, enligt källor till P4 Kalmar. Den man som vårdats på intensivvårdsavdelningen i Linköping efter ett dråpförsök i onsdags kväll är vice president i ett kriminellt nätverk.

Vid ett bråk i Hultsfred i onsdags kväll misshandlades mannen svårt och fick opereras akut på Linköpings universitetssjukhus. Han är samma man som tidigare i år blev knivhuggen vid ett lägenhetsbråk i Vimmerby.

Mannen är vice president i ett kriminellt nätverk och har under rättegången om det tidigare knivdramat i Vimmerby hotat den åtalade. Då var mannen utsatt för ett mordförsök när en knivbeväpnad man tog sig in i en lägenhet och högg dörren till det rum där mannen gömde sig.

Enligt källor till P4 Kalmar kan det här vara början på ett gängkrig där den misshandlade mannens kamrater kan känna sig tvingade att hämnas och visa musklerna.

Sedan någon som läst Vimmerby Tidningen?? om ''gäng kriget'' och dess attacker står inte på nätet dock

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in