2012-05-01, 07:14
Bannlyst
Ni missförstår allting... ni skrattar och svart målar utan att veta ett skit....
Angående det i hultsfred så vet ni inget.. Gangland gick in i en fälla dom ledde en attack mot Irfan Jejna som hotat gangland, Irfan jejna säljer droger till små barn och andra människor. Irfan hade hotat Gangland så dom bestämde sig för en attack Raffa Pancamo var gipsad med benet men han fick order att leda attacken. Han bestämde sig för att ta med han en broder Mikael Piteh. Dom åkte dit Sparkade sönder Irfan Jejnas Dörr och högg med knivar med dörren. Men dom gick in en fälla dom var inne e trapp uppgång och försökte bryta upp dörren till Irfan Jejna Men sedan kom det 2 personer nerifrån beväpnade med kofot och yxa. Dom som kom till platsen var Enes jejna (Irfans pappa) och Ajhan Jejna dom börade utdela slag med kofot mot Raffa och Mikael sedan slogs dom som in i helvete.. Efter några minuter öppnade Irfjan Jejna dörren och slog honom med Hammare i huvuder 6 gånger Raffa började blöda som in i helvete... men han slogs endå efter en brotnings match. tappade Raffa så mycket blod att han var nära på att svima. Michael Piteh gick på Enes Jejna samt Ajhan Jejena. Men han fick sin näsa knäckt men han slogs som fan med dessa herrar.
Eftet 10 minuter var Raffas huvud helt sönder slaget men han fortsatte slåss.. efter ett tag hörde dom snuten komma så dom drog därifrån... (viktigt att veta Raffa var gipsad på benet i detta tillfälle.

Nu till Rättegången både Iran Jejna och Ajhan Jejna samt Enes Jejna golade ner Raffa och Mickael
dom satt och grätt på rättegången och drog snyft historer det finns papper på detta med
medans Raffa och Mickael sa hela tiden under rättegången citat 'Jag har ingenting att säga'
Åklager och Advokater ställde frågor till Mickael och Raffa dom sa hela tiden ''Jag har inget att säga''
och vägrade svara på advokatens frågor. Medans Irfan Jejna oc Enes Jejna och Ajhan Jejna satt och grätt och sa att dom mådde dåligt dom rädda och drog snyft historer.. och GOLADE TOTALT. det finns papper på detta med..

Varför startade bråket?

Irfan hade tidigare hotat Gangland så dom bestämde sig för att hugga sönder hans dörr och slåss med hela familjen eftersom dom är så kallade ''Kriminella'' Hela familjen ägnar åt narkotika handel
ger sig på svaga människor och hotar dom med mera.. dom var dock inte berädda på att Gangland skulle attackera dom.

Till dom som Kallar Raffa golbög...

Det nämns i tråden att han e golbög... vid flera tillfällen men var är papprena på att han golat?
under flera månader har folk kallat honom golbög men VAR E PAPPRENA? det är ganska grov anklagase inga papper har hittas på att han har golat... endå så kallar ni han golbög? jag kan garantera att han är det... han suttit och hållt käften...

Raffas tid på häkten...

Han satt med fulla restruktioner i Kalmar häkter 6 veckor..
Han sa ingeting han sa hela tiden jag har inget att säga ( finns på papper)

Nu är Raffa fri...

Förväntas hämd aktioner mot familjen Jejan?
Någon som vet?? tyvär så vet jag inte...
kan tänka att han inte är glad iaf men men...

Angånde Attacken...
Ni kan skratta hur mycket ni vill men killen har bollar..
han sprang inte utan han slogs och gjorde sitt bästa tyvär
så fick han en hammare i huvuder flera slag.. men han fortsatte
slåss... han förlorade mycket men han gjorde sitt bästa
ibland får man stryk ibland ger man stryk...

Varför är Ramp ljustet på Raffa?... finns andra medlemmar...

Tex..

Fredrik Johanson dömd för mord och mord försök på en vårdare på rättpsyk
men muckade från Rättpsyk för en vecka sen

Robin Heinegård...
Dömd för mord suttit med Raffa på LSU när dom unga även Raffa är dömd för mord när han var ynngre (15 års ålders samt Robin Heinegård satt för Mord dom satt tillsammans nog med det.
Robin Heinegård är föreddeta NSF men valde att gå in i Gangland

Mickeal Piteh
En liten pittbull som slår folk héj vil en skruv lös.... dömd för olika våldsbrott sutitt på Hall vid 20 års åldern för Mordförsök

Markus Andersson

Även dömd för mord avtjänar ett straff på Hällby Anstalten

(här har ni några medlermmar flytta rampljuset mot dom istället)

Slutligen
ENES JEJNA = GOLBÖG IRFAN JEJNA = GOLBÖG AJHAN JEJNA = GOLBÖG
det finns papper på detta.

Sedan vill jag tillägga...
Gangland finns inte bara i vimmerby.. Raffa bor där och han e Vice. men det finns G.L medlemmar i norrland... en hel del samt Söder, Öst, Vest. Så tro inte att det är startat i vimmerby tänk steget längre... det är inte bara i Vimmerby... seriöst är ni så efterblivna att ni tror att det bara finns i vimmerby.. Haha..

Gangland aggareda rätt.
Senast redigerad av stateproperty 2012-05-01 kl. 08:01.
2012-05-01, 08:40
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stateproperty
Massa boost av nån som fått ett hårt slag i huvudet...

Sedan vill jag tillägga...
Gangland finns inte bara i vimmerby.. Raffa bor där och han e Vice. men det finns G.L medlemmar i norrland... en hel del samt Söder, Öst, Vest. Så tro inte att det är startat i vimmerby tänk steget längre... det är inte bara i Vimmerby... seriöst är ni så efterblivna att ni tror att det bara finns i vimmerby.. Haha..

Gangland aggareda rätt.

Nä tycker mest du känns efterbliven..

Jo Raffa The Gay golade i rättegången mot den där liraren som högg han! Finns säkert nån som orkar beställa papper från tinget och lägga upp.

Sen ett litet tips (Mongols och Fadi lyssna ni med) Om man ska boosta nån på flashback så bör man kanske inte bre på så mycket.
För att det ska bli trovärdigt och för att nån ska tro på det så kan man inte dra upp värsta historian..
Gay Raffa var gipsad men ändå kunde han flyga och krossa hela USA:s arme... Bla..Bla..

Det blir bara fånigt när ni gör så och får en helt motsatt effekt. Du blir inte tuff utan gör dig helt enkelt bara till åtlöje.

Ha en bra dag och krya på dig.
2012-05-01, 12:07
Medlem
Haha totalt överdrivet. Ligger du med gol raffa eller?

Verkar vara ett pundargäng som ljuger för varandra och informerar polis. Raffa har väll lön från polisen?
2012-05-01, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eru färsking
Haha totalt överdrivet. Ligger du med gol raffa eller?

Verkar vara ett pundargäng som ljuger för varandra och informerar polis. Raffa har väll lön från polisen?

Var e papprena? att kalla en yrkes kriminel och Vice President golbög? papprena kommer så ni ska få se vem som e golbög e stenen för lite för tung för att lyfta är det bäst du låter den ligga .. du verkar ha något emot honom komma med påstende dra ut hans dom så får se själv vem som har golat.. just nu sitter jag med papprena och går igenom dom kan till o med läsa mellan raderna vem som ska kallas för golbög, sätter punkt för pricken. det är inte raffa det är irfan jeina eines jeina ajhan jeina som är golfittor, raffa är är tung och yrkeskriminell han har vart med sen 14 års åldern, han äter allt som kakan var hans egen och går upp i vikt, passa för vad som skrivs. att kalla någon golbög krävs bevis vart är dina bevis? det är något du har fått om backfoten.... kallar man någon som du påstår vara informatör
så krävs bevis.. vart är dina bevis? Samt att Gangland har gått igenom alla hans domar han är ingel golbög

Vill du att jag ska posta domen? jag kan lägga upp allt på flashback när jag får tag i en kamera sluta snacka skit utan bevis skaffa ett annat liv en flashback

Man anklagare inte folk utan beläg... visa bevis tack tydligen har du något emot Raffa.... du försöker smutskasta honom men du har INGA PAPPER DU HAR INTE FÖR UNDERSÖKNINGEN DU HAR INTE DOMEN DU HAR INTE ETT SKIT

Har Raffa smällt dig
2012-05-01, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stateproperty
Var e papprena? att kalla en yrkes kriminel och Vice President golbög? papprena kommer så ni ska få se vem som e golbög e stenen för lite för tung för att lyfta är det bäst du låter den ligga .. du verkar ha något emot honom komma med påstende dra ut hans dom så får se själv vem som har golat.. just nu sitter jag med papprena och går igenom dom kan till o med läsa mellan raderna vem som ska kallas för golbög, sätter punkt för pricken. det är inte raffa det är irfan jeina eines jeina ajhan jeina som är golfittor, raffa är är tung och yrkeskriminell han har vart med sen 14 års åldern, han äter allt som kakan var hans egen och går upp i vikt, passa för vad som skrivs. att kalla någon golbög krävs bevis vart är dina bevis? det är något du har fått om backfoten.... kallar man någon som du påstår vara informatör
så krävs bevis.. vart är dina bevis? Samt att Gangland har gått igenom alla hans domar han är ingel golbög

Vill du att jag ska posta domen? jag kan lägga upp allt på flashback när jag får tag i en kamera sluta snacka skit utan bevis skaffa ett annat liv en flashback

Man anklagare inte folk utan beläg... visa bevis tack tydligen har du något emot Raffa.... du försöker smutskasta honom men du har INGA PAPPER DU HAR INTE FÖR UNDERSÖKNINGEN DU HAR INTE DOMEN DU HAR INTE ETT SKIT

Har Raffa smällt dig

Haha seriöst posta domarna. Låna en kamera.

Aldrig träffat raffa, aldrig varit i vimerby. Men har man ett support crew på flashback som avslöjar allt som har med gänget att göra måste ju ledarna vara ännu större snackare.
2012-05-01, 14:52
Medlem
Spencer2000s avatar
http://www.nyheterna.net/nyheter/Hul...-raettegaangen

Här är Mr SuperGays golning... Enligt mig är det inget en tuff yrkeskriminell som snackar så i en rättegång..

Jag orkar inte ta ut den domen men nån får gärna göra och lägga ut.

Har sagt det förr och säger igen, ni suger fan värre en SL inte ens dom är lika stora nötter som ni.

Trodde botten var nådd när Träbenet postade den där youtube videon men du tar fan priset som största nolla.

Tror du på riktigt att det funkar att boosta som du gör? Tror du verkligen att vi ska tro på det du skriver och tycka att Raffa The Glappa är världens tuffaste gangster och att Gaggland är balla?
Senast redigerad av Spencer2000 2012-05-01 kl. 14:55.
2012-05-01, 15:02
Medlem
Badgoness avatar
Vars fan i norrland finns gangbang??? Ha hyfsad koll på va som händer här uppe men ha då aldrig hört så mycket som en viskning om att dom skulle finnas här....kul att se att du ha tillgång till dator igen raffa , finns inte många trådar med samma underhållnings värde som denna
2012-05-01, 16:13
Medlem
Håller med dig. Större idiot än Raffa kan inte finnas. Hjälper det inte ens med hammarslag är det nog kört för honom. Men vi tackar för underhållningen. :-D
Citat:
Ursprungligen postat av Badgones
Vars fan i norrland finns gangbang??? Ha hyfsad koll på va som händer här uppe men ha då aldrig hört så mycket som en viskning om att dom skulle finnas här....kul att se att du ha tillgång till dator igen raffa , finns inte många trådar med samma underhållnings värde som denna
2012-05-02, 22:44
Medlem
DeathToYourReligions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratArsle
Håller med dig. Större idiot än Raffa kan inte finnas. Hjälper det inte ens med hammarslag är det nog kört för honom. Men vi tackar för underhållningen. :-D
Han är på samma nivå inteligensmässigt som en höna, om man så kapar huvudet så slåss han i flera minuter.
2012-05-03, 12:06
Medlem
ba06s avatar
Men jag måste ändå tacka för underhållningen i denna tråd. Man vill ju veta hur det går för denna övermänniska som inte ens hammare biter på. Humor på hög nivå
2012-05-03, 18:22
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba06
Men jag måste ändå tacka för underhållningen i denna tråd. Man vill ju veta hur det går för denna övermänniska som inte ens hammare biter på. Humor på hög nivå

Håller med Raffa The Glappkäft har lockat till ett par goda skratt

Synd att den inte är mer aktiva bara..
2012-05-03, 20:12
Medlem
Badgoness avatar
Ni ska nog se att raffa dyker upp med ett nytt nick snart o försöker få gangbang att likna us navy eller nå sånt
Skulle fan ge va som helst för att se dessa jönsar gå in i den där fällan han prata om

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in