2012-03-20, 00:51
Medlem
Gangland = nya Syndicate Legion
2012-03-20, 13:03
Medlem
Seriöst.. G.L har inget att göra med S.Latt göra jag postade hade inget att göra med festen, sa att jag tog samma bilder som fler personer inte skulle se att det var jag som fottade.. läs först tänk sen
dom har fått lite rubriker nu och varit med på P4 sedan vill jag tillägga supporters kurar inte bara fullvärdiga.. ni vi fick se utvalda bilder...

Rättegången gäller R.P och P.T J.M B.M dom var på rättegången läs:

http://www.vimmerbytidning.se/articl...ew/46661/1/68/

http://www.nyheterna.net/nyheter/Hul...-raettegaangen

Jag garanterar er ni missuppfattar det jag skriver... låt det gå lite tid bara så får ni se själva det e skit shyssta grabbar som inte startar skit i onödan... Nämn inget förens ni träffat dom???
detta e bra grabbar altså

Sen har jag hört via ryktes vägar men kan inte bekräfta det själv dom har stampat på många wannabe gangster och lärt dom riktiga läxor, dom kör heder och jag respekterar det !
Senast redigerad av betathome 2012-03-20 kl. 13:13.
2012-03-20, 13:12
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betathome
Seriöst.. G.L har inget att göra med S.L bildenrna jag postade hade inget att göra med festen, sa att jag tog samma bilder som fler personer inte skulle se att det var jag som fottade.. läs först tänk sen
dom har fått lite rubriker nu och varit med på P4 sedan vill jag tillägga supporters kurar inte bara fullvärdiga.. ni vi fick se utvalda bilder...

Rättegången gäller R.P och P.T J.M B.M dom var på rättegången läs:

http://www.vimmerbytidning.se/articl...ew/46661/1/68/

Jag garanterar er ni missuppfattar det jag skriver... låt det gå lite tid bara så får ni se själva det e skit shyssta grabbar som inte startar skit i onödan... Nämn inget förens ni träffat dom???

Ok.. Nä men du verkar ju absolut inte vara nån som vill boosta fjantland och köper helt din förklaring om bilderna.. (och för er som inte fattar så var jag ironisk nu).

Det här är flashback om du vill att nån här ska tycka ni är häftiga så får du inte ge oss en sån bjudning!

Ser fram mot en mycket underhållande tråd när ni kommer gå in och försöka boosta ert tuffa brödraskap.. Eller som ni förmodligen säger BRÖDRARskap
2012-03-20, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spencer2000
Ok.. Nä men du verkar ju absolut inte vara nån som vill boosta fjantland och köper helt din förklaring om bilderna.. (och för er som inte fattar så var jag ironisk nu).

Det här är flashback om du vill att nån här ska tycka ni är häftiga så får du inte ge oss en sån bjudning!

Ser fram mot en mycket underhållande tråd när ni kommer gå in och försöka boosta ert tuffa brödraskap.. Eller som ni förmodligen säger BRÖDRARskap

Vänta lite till
2012-03-20, 14:12
Medlem
Är det sant att gangland har kontakt med Ryska maffian, Italienska, Miri Clan, och att de styr Mexikanska drogkartellerna? Hört det faktiskt.
2012-03-20, 15:39
Medlem
varför är han på rättegången om dom är imot golningar?
2012-03-20, 16:12
Medlem
Tror ni har missupfattat Gangland Vice sa inte ett skit utan dom hotade BO och åklagare och dommare och vittnen....
2012-03-20, 16:37
Medlem
borrasss avatar
hur många är dom i det sk gänget?? fullvärdiga medlemmar samt "prospekts"?
2012-03-20, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrass
dom är säkert jätte farliga gäsp,men hur kännar dom cash?inbrott=traderajag menar alla grovt kriminnella kännar på droger,men dom gör inte det?ska vi tro på att dom är pumpade på anabola men inget hashish?
2012-03-21, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrass

Maila dom och fråga
2012-03-21, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfdfdsdefssd
dom är säkert jätte farliga gäsp,men hur kännar dom cash?inbrott=traderajag menar alla grovt kriminnella kännar på droger,men dom gör inte det?ska vi tro på att dom är pumpade på anabola men inget hashish?

Fullvärdiga har regler

Supporters har regler

alla har olika regler dom reglerna som skrevs upp var för fullvärdiga... skratta ni nu men vänta lite till
2012-03-21, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betathome
Fullvärdiga har regler

Supporters har regler

alla har olika regler dom reglerna som skrevs upp var för fullvärdiga... skratta ni nu men vänta lite till

Låter som ni planerar något stort, statskupp?

Raffa tar väll över president platsen efter golrättegången som klubbens golare nr1, har väll sig snart en permanent plats vid fika rasterna hos aina. Kaffe, gol och masarin.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in