• 1
  • 2
2006-01-17, 21:36
Medlem
Nemesis1s avatar
Så gott som alltid då jag rullar en joint blir jag nödig... Det är nästan lite irriterande, eftersom jag alltid måste ta vägen via toaletten innan jag går ut och röker... Men vad kan denna skitnödighet bero på??

Jag har alltid haft en väldigt snabb ämnesomsättning, men lider inte av någon diaré... Visserligen ökar ju rökning metabolismen ytterligare, men detta händer ju innan jag röker... Jag brukar vanligtvis sitta framför datorn en väldigt stor del av min vakna tid, så en teori är ju att kroppen aktiverar sig då jag stiger upp... Men då jag går upp för något annat ärende än att rulla en joint händer ingenting... En annan teori är att jag blir skitnödig av förväntning, men det vore lite konstigt med tanke på att jag ändå röker typ 2-4 jointar om dan... Skulle det ha varit första gången jag rökte hade jag förstått, men gör det inte nu...

Någon annan som fungerar likadant??
Citera
2006-01-17, 21:47
Medlem
h0azs avatar
Ja börjar bli basig nödig när det drar ihop sig.

Inte i analen utan för något stort. T.ex en stor gala man ska komma på. Hålla redovisning. Få röka en spliff. Whatever
Citera
2006-01-17, 22:06
Medlem
Qwackers avatar
Haha, jag blir det när jag söker nånting, eller får en idé
Citera
2006-01-17, 22:10
Medlem
Dr. Löhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwacker
Haha, jag blir det när jag söker nånting

wtf Jag trodde att jag var ensam om att bli leta-skitnödig. Ska vi bilda klubb?

Men för att svara på Nemesis fråga så blir jag också det. Men det är inget jämfört med magknorret och skitnödigheten när man löser upp och fixar till en panna tjack. Dock lägger det sig när målet är nått, så att säga.
Citera
2006-01-17, 22:19
Bannlyst
Brukade bli det när jag var ny på att röka innan jag skulle röka, kanske var nervositet eller nåt, men det händer aldrig mig längre.
Citera
2006-01-17, 22:22
Medlem
euphorias avatar
Ni kanske blir sugna på å skita?
Nervositet kanske? Blir alltid skitnödig när jag går i affärer.
Citera
2006-01-17, 22:34
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THC_ST0NED
Brukade bli det när jag var ny på att röka innan jag skulle röka, kanske var nervositet eller nåt, men det händer aldrig mig längre.
Ja, jag tycker att jag inte borde vara upphetsad av att röka längre, med tanke på att det blivit en vardagsgrej... Men kanske jag är en sån som aldrig mognar, och varje joint är lika spännande som den första för mig... =b
Citera
2006-01-17, 22:49
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Så gott som alltid då jag rullar en joint blir jag nödig... Det är nästan lite irriterande, eftersom jag alltid måste ta vägen via toaletten innan jag går ut och röker... Men vad kan denna skitnödighet bero på??

Jag har alltid haft en väldigt snabb ämnesomsättning, men lider inte av någon diaré... Visserligen ökar ju rökning metabolismen ytterligare, men detta händer ju innan jag röker... Jag brukar vanligtvis sitta framför datorn en väldigt stor del av min vakna tid, så en teori är ju att kroppen aktiverar sig då jag stiger upp... Men då jag går upp för något annat ärende än att rulla en joint händer ingenting... En annan teori är att jag blir skitnödig av förväntning, men det vore lite konstigt med tanke på att jag ändå röker typ 2-4 jointar om dan... Skulle det ha varit första gången jag rökte hade jag förstått, men gör det inte nu...

Någon annan som fungerar likadant??

Här trodde man att man var själv med det, jävlars
En kompis sa att rök öppnar tarmarna men det är inget jag kan bekräfta som sanning!
Citera
2006-01-17, 22:52
Medlem
Dr. Löhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
En kompis sa att rök öppnar tarmarna men det är inget jag kan bekräfta som sanning!

Jag tippar på att det där var en homoerotisk invit.
Citera
2006-01-17, 22:55
Medlem
Subb[a]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Ja, jag tycker att jag inte borde vara upphetsad av att röka längre, med tanke på att det blivit en vardagsgrej... Men kanske jag är en sån som aldrig mognar, och varje joint är lika spännande som den första för mig... =b

En kompis påstod att han alltid blev skitnödig när han snusade, han var en sån som tog ett par snus i månaden. Jag tror fasen att det har något med förväntan/upprymdhet att göra... kanske att ta en joint för dig är samma som att ta en snus för min kompis.
Citera
2006-01-17, 22:59
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Löhk
Jag tippar på att det där var en homoerotisk invit.

Haha, då vet jag vem jag inte lär bjuda mer på röka hemma hos mig
Citera
2006-01-18, 01:07
Medlem
Onerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
Här trodde man att man var själv med det, jävlars

haha, jag får med ofta skita efter jag meckat innan ja går o röker. Kan ju gott undra varför, klart man ser fram emot det men vafan ja röker ju ändå 2-6 spliffar eller något om dan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in